אישים בהנהגת פת"ח והרש"פ

מחמוד אל-עאלול
מחמוד אל-עלול חבר בוועד המרכזי של פת"ח מאז 2009.
ב-15.02.17, מונה לתפקיד סגן יו"ר תנועת פת"ח.
פלסטינים תולים ושורפים בובה של טראמפ
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 17/07/2018

מגישת חדשות הטלוויזיה הרשמית של הרש”פ:
"המוני בני עמנו במחוז שכם השתתפו בעצרת המרכזית, שאורגנה על ידי תנועת פת”ח…"
כתב חדשות הטלוויזיה הרשמית של הרש”פ: "המחאה הפלסטינית הרשמית והעממית מתגברת, דבר שסולל את הדרך לפעילויות נוספות בעתיד לנוכח הניסיונות לפגוע בסמלי הסוגיה [הפלסטינית] ובקווים האדומים שלה."
מנחה הטקס של פת”ח: "שכם מעמידה עכשיו לדין את עסקת המאה!”
לחצו כאן לסרטון

סגן יו"ר תנועת פת"ח, מחמוד אל-עאלול, מסמן "וי" באצבעותיו במהלך שריפת הבובה של טראמפ. [תמונה מעמוד הפייסבוק של פת"ח - סניף שכם, 17/7/2018]

סגנו של מחמוד עבאס לאמריקנים: "איננו רוצים את הקמח שלכם, את החיטה שלכם ואת הסיוע שלכם”
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 02/07/2018

סגן יו"ר תנועת פת”ח מחמוד אל-עאלול:
"מחמוד עבאס אמר לו [לטראמפ], ואנו אומרים לו, שאמריקה אינה כשירה להיות נותנת חסות לשלום… האמריקאי הזה, טראמפ, כורת ברית עם נתניהו, האויב הישראלי, אשר זורע הרס וחורבן על פני האדמה באמצעות הפקעת [קרקעות] ובניית התנחלויות… אנו רוצים חירות. אנו רוצים עצמאות. אנו רוצים סוף לכיבוש. איננו רוצים את הקמח שלכם, את החיטה שלכם ואת הסיוע שלכם."
לחץ לצפייה בסרטון

אל-עאלול נשא נאום זה בהפגנת תמיכה של פת"ח במחמוד עבאס, ונגד "עסקת המאה" של טראמפ. מימינו עומדים הארכימנדריט עבדאללה יוליו, ומושלת מחוז רמאללה ואל-בירה, לילא ר׳נאם, ומשמאלו חבר הוועד המרכזי של פת"ח, ג'מאל מוחייסין, חבר הוועד הפועל של אש"ף ומזכ"ל חזית השחרור הפלסטינית, וואסל אבו יוסוף, חברת הוועד המרכזי של פת"ח ונציבת פת"ח לארגונים לא ממשלתיים, דלאל סלאמה, והמפקח הכללי על כלי התקשורת הרשמיים של הרש"פ, אחמד עסאף.

סגן יו"ר פת"ח: האסירים הם "גיבורים ולוחמים" נמשיך לשלם להם "גם אם יישארו לנו פרוטות בודדות”
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 16/04/2018

סגן יו"ר פת"ח, מחמוד אל-עאלול:
"אנחנו מדברים על גיבורים ולוחמים [כלואים], על לוחמי חופש. אנו נמשיך לתמוך בהם ולהיאבק למען חירותם ונסרב להתמקח על כך. אנו מתנגדים להחלטות הקונגרס האמריקאי בעניין הזה. גם אם יישארו לנו פרוטות בודדות, נקצה אותן רק למשפחות השהידים והאסירים. זה מה שהודיע והדגיש הנשיא אבו מאזן."
לחץ לצפייה

נמצאים בקהל:
· חבר הוועד המרכזי של פת"ח, עבאס זכי
· חבר הוועד המרכזי של פת"ח, ג'מאל מוחייסין
· חבר הכנסת אחמד טיבי

"החלטות הקונגרס האמריקאי" מתייחס כנראה להצעת החוק על שם טיילור פורס - אזרח ארה"ב אשר נרצח על ידי מחבל פלסטיני בתל אביב ב-8/3/2016. הצעת החוק קוראת לקצץ כמעט את כל המימון לרש"פ במקרה שהיא תמשיך לשלם משכורות למחבלים וקצבאות למשפחות ה-"שהידים." ב-23/3/2018 אישר הקונגרס האמריקאי את הצעת החוק ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ חתם על החוק.

"אני יוצא לעברך, אויבי, מכל בית... אני יוצא עם הנשק שלי והאמונה שלי" - סרטון שפורסם בעמודי הפייסבוק של פת"ח ובכירי פת"ח מחמוד אל-עאלול וג'מאל מוחייסן
מקור: עמוד הפייסבוק הרשמי של תנועת פת"ח, 18/12/2017

מילות השיר
: "אני יוצא לעברך, אויבי, מכל בית, שכונה ורחוב
אני יוצא עם הנשק שלי והאמונה שלי.
אני יוצא לעברך, אויבי
מלחמתנו היא מלחמת רחוב.
אני יוצא לעברך, אויבי."
לחץ לצפייה

סרטון זה הועלה לפייסבוק על ידי: תנועת פת"ח, סגן יו"ר פת"ח וחבר הוועד המרכזי של פת"ח מחמוד אל-עאלול, וחבר הוועד המרכזי של פת"ח ג'מאל מוחייסן.

לחצו "לכתבה המלאה" למידע נוסף

בכיר בפת"ח מפרסם קליפ של תנועת הנוער של פת"ח המהלל מחבלים רוצחים: אבו ג'יהאד, דלאל מוגרבי, אחמד יאסין, אבו עלי מוסטפא, פתחי שקאקי, אבו איאד ומרוואן ברגותי
מקור: עמוד הפייסבוק הרשמי של חבר הועד המרכזי של פת"ח, מחמוד אל-עלול, 14/12/2017

תרגום הפוסט: 
"שננצח למען יאסר [ערפאת], [אחמד] יאסין, אבו עלי מוסטפא ו[פתחי] שקאקי, שננצח למען ירושלים, בירתה של מדינת פלסטין #ירושלים_בירת_פלסטין #האחדות_הלאומית_היא_גולת_הכותרת_של_הניצחון #יום_שישי_של_זעם"

מילות השיר: "[תנועת הנוער של פת”ח] השביבה שלנו היא השביבה של הזקן (כינוי של ערפאת)
אנו הולכים בדרכך, יהיה מה שיהיה…
אבו איאד חי ולא מת,
נשמתו בינינו, לא נשכח אותו
אבו ג'יהאד חי ולא מת,
רעיון לעולם אינו מת
פת"ח היא הארגון שלי,
אימם של הפידאא'ים…
לאבו אל-קסאם (מרואן ברגותי),
השביבה שולחת את דרישת השלום הגדולה ביותר
אל תחשבו ששכחנו את הדם שנשפך
הוי יפו, דלאל [מוגרבי] שחררה את אדמתך"

קרדיטים בסיום הסרטון:
"הכנה ותיאום: מזכירות השביבה של הפת"ח בפלסטין”
לחץ לצפייה

לחץ "לכתבה המלאה" למידע נוסף

גורם רשמי בפת"ח מתגאה בחלקה של התנועה בגל הטרור הנוכחי
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 13/02/2016

כותרת: "אל-עלול: 'הסוגיה הלאומית נמצאת בשלב המסוכן ביותר בתולדותיה, והפיוס הוא צורך לאומי'"
"חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח מחמוד אלעאלול אמר כי הסוגיה הלאומית נמצאת בשלב המסוכן ביותר בתולדותיה, בשל מדיניות הכיבוש החותרת לגזול שטחים נוספים ולגרש מהם את תושביהם...
.דבריו של אל-אלול נאמרו במהלך מפגש ארגוני של מסגרות התנועה [פת"ח] בצפון מחוז רמאללה ואלבירה ובמערבה. המפגש נערך אתמול על ידי סניף פת"ח במחוז בעיירה בירזית, בהשתתפות מושלת מחוז רמאללה ואלבירה לילא ע'נאם...אל-עלול הוסיף כי תנועת פת"ח תמשיך במאבקה המדיני ובמאבקה בשטח, ותמשיך להגן על המטרות הלאומיות. הוא הוסיף כי פת"ח הייתה הראשונה שניהלה עימות המוני בהתקוממות העממית הנוכחית ב-29 בספטמבר, והיא עמדה בראש כל העימותים בכלל רחבי המולדת, ורוב השהידים והפצועים הגיעו מקרבה. כמו כן, היא תישא באחריותה הלאומית והמוסרית כלפי כלל מגזרי עמנו שניזוקו כתוצאה מהכיבוש, ובפרט משפחות השהידים, כפי שהודגש באמצעות הפגישה שערך לאחרונה הנשיא מחמוד עבאס עם משפחות השהידים מירושלים.
בתורה, שיבחה ד"ר ע'נאם בנאום מקוצר את תפקידה החלוצי של תנועת פת"ח בכל תחומי המאבק והשירותים. כמו כן, היא אמרה כי פת"ח היא מובילת הפרויקט הלאומי וזו שבנתה את יסודות המדינה הפלסטינית, וכי הרש"פ היא הישג לאומי, ולא ניתן להפריד בין הישג זה לבין מובילת הפרויקט, תנועת פת"ח. ע'נאם שיבחה את תפקידה של פת"ח בהנהגת ההתקוממות העממית מאז התחלתה, ואיחלה רפואה שלמה לג'עפר חמאיל, שנפצע במהלכה ועודנו מקבל טיפול בארה"ב."

 


גורם רשמי בפת"ח: "הנשיא מחמוד עבאס וההנהגה הפלסטינית תומכים בהתקוממות העממית הבלתי אלימה"
מקור: סוכנות הידיעות הפלסטינית העצמאית 'דוניא אל-וטן', 09/02/2016

כותרת: "אל-עלול: 'פשעי הכיבוש לא יעברו בשתיקה, והנשיא ופת"ח תומכים בהתקוממות העממית'"
"חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח ונציב הגיוס והארגון, מחמוד אלעאלול, הדגיש את תמיכתם של פת"ח והנשיא מחמוד עבאס בהתקוממות העממית הבלתי אלימה כאחת מצורות ההתנגדות.
אל-עלול אמר היום, יום שלישי, בראיון עם תחנת הרדיו "מוטני": 'הנשיא מחמוד עבאס וההנהגה הפלסטינית תומכים בהתקוממות העממית הבלתי אלימה שמנהל העם במטרה להשיג את חירותו ואת עקרונות היסוד הלאומיים – העצמאות, השיבה והחרות,' והוסיף כי הכיבוש הישראלי לא הותיר לנו ברירה אלא לבצע התקוממות עממית נגדו."