העולם ללא ישראל
הרשות הפלסטינית אינה מנסה לחנך את העם הפלסטיני לשלום ולדו-קיום עם ישראל. להיפך, בכל הזדמנות ובכל מדיה אפשרית היא שוללת את זכות הקיום של ישראל, מציגה את הסכסוך כמאבק דתי למען האסלאם, מתארת את הקמת מדינת ישראל כאימפריאליזם ומנציחה בדבריה ובתמונות שהיא מציגה, מפה של המזרח התיכון בה ישראל אינה קיימת. משתמע כי השמדת ישראל, היא לא רק בלתי נמנעת אלא גם חובה פלסטינית.

התיאור הבא של הקמת מדינת ישראל לקוח מתוך ספר לימוד פלסטיני, והוא מייצג את התפיסה הבסיסית לגבי ישראל:

"מלחמת פלסטין [בשנת 1948] הסתיימה באסון שלא היה כמוהו בהיסטוריה. הכנופיות הציוניות גזלו את פלסטין וגרשו את תושביה מעריהם, כפריהם ואדמותיהם והקימו את מדינת ישראל..."
[השפה הערבית: עיון, ספרות וביקורת, כיתה י"ב, עמ’ 104]
 
מפה רשמית זו של "פלסטין" שודרה בטלוויזיה הפלסטינית בספטמבר 2011. המפה כוללת את שטחי הרש"פ ואת כל ישראל (למעט רמת הגולן), והיא עטופה בדגל הפלסטיני - המסמל ריבונות פלסטינית על כל האזור. בנוסף, עובר דרכה באלכסון מפתח גדול - המסמל בעלות על השטח. מפות דומות המציגות את ישראל כולה בתור "פלסטין" מופיעות בספרי לימוד פלסטיניים ומשודרות באופן קבוע בטלוויזיה הפלסטינית.
בעתיד: עולם ללא ישראל
הרשות הפלסטינית מבטיחה לאזרחיה כי ביום מן הימים, מדינת ישראל תימחק ובמקומה תקום מדינת פלסטין.
חברת המועצה המחוקקת של פת"ח, נג'את אבו בכר, אמרה לטלוויזיה הפלסטינית ב-2008 כי הרשות הפלסטינית דוגלת ב"תכנית השלבים," קרי, להכריז כי הדרישות הפלסטיניות מסתכמות בגדה המערבית וברצועת עזה, כשבפועל המטרה היא כל שטח ישראל: "אין זה אומר שאיננו רוצים את גבולות 1948, אבל לפי התכנית הפוליטית הנוכחית אנו אומרים שאנו רוצים מדינה בגבולות 1967."

ספרי הלימוד החדשים של הרשות הפלסטינית מלמדים:

"את פלסטין ישחררו גבריה, נשותיה, צעיריה וזקניה."
[השפה הערבית ומדעי הלשון, כתה י"ב, עמ' 44]
 
 
קליפ ששודר בטלוויזיה הפלסטינית בין השנים 2007 - 2009, מבטיח את שחרור "פלסטין," ומפרט את הערים שישוחררו:

"אנו נשחרר את ארץ הדתות... פלסטין היא ערבית הן בהיסטוריה והן בזהותה... מירושלים עד עכו, מחיפה עד יריחו ועזה ורמאללה, מבית לחם עד יפו, באר שבע ורמלה, ומשכם עד הגליל, מטבריה עד חברון."
[הטלוויזיה הפלסטינית, 2007 – 2009]