מחיקת ההיסטוריה היהודית בארץ ישראל
הכחשת ההיסטוריה והקשר היהודי לארץ ישראל הפכה למדיניות מאז הקמת הרשות הפלסטינית.

איש אקדמיה ברש"פ מכחיש, בתכנית על היסטוריה, את הימצאם של אלפי מטבעות בשפה העברית, טקסטים וחותמים עבריים הנושאים שמות תנכיים, שנמצאו בארץ ישראל:

מרצה לתכנון עירוני באוניברסיטת "ביר-זית", ד"ר גמאל עמר :
"ישנה השקפה שבמקומה [של כיפת הסלע] היה ניצב קודש הקודשים של בית המקדש הפיקטיבי - דרך אגב, זוהי רק אשליה. אין לכך שום שריד. מיתוס. סיפור, שאין לו ערך כמו 'סיפורי אלף לילה ולילה' ואגדות נוספות... רק בפלסטין... [לאחר] 60 שנים של חפירות, לא מצאו שום דבר. לא כד מים, לא מטבע, לא כלי חרס, לא כלי נשק מברונזה, לא חתיכת מתכת: שום דבר מהמיתוס הזה לחלוטין, מפני שזהו מיתוס ושקר. החפירות הללו לא הותירו מטר אחד שלא נחפר, אולם הן לא העלו דבר וחצי דבר."
[הטלוויזיה הפלסטינית, 23/06/2009]
מנחה ברדיו הרשמי של הרש"פ: ישראל היא "ישות סרטנית... [ליהודים] אין שום זכות בארץ הזאת"
מקור: רדיו קול פלסטין, 01/01/2018

מנחה ברדיו הרשמי של הרש”פ:
"מי שייסד ותמך בתנועה הציונית יצר את האשליות והשקרים הדתיים הללו בעיר הקודש [ירושלים]… כדי לשתול את הישות הסרטנית בתוך האזור הערבי כחלק ממזימה קולוניאליסטית חדשה לשלוט בו… כולם יודעים - לפי היהדות, הנצרות והאסלאם - אין להם [ליהודים] שום זכות בארץ הזאת, ואלו עובדות יציבות."
[קול פלסטין, תחנת הרדיו הרשמי של הרש"פ, "סימן של תקווה," 1/1/2018]
לחץ כאן לצפייה

דבריו של המנחה ברדיו הרשמי של הרש"פ נאמרו בעקבות ההכרה הרשמית של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל ב-6/12/2017. טראמפ הורה למחלקת המדינה להתחיל את ההכנות להעביר את השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים. טראמפ הוסיף כי הגבולות הסופיים של ירושלים ייקבעו במהלך מו"מ.

יועצו של עבאס: הצהרת בלפור היא "פשע מכוער" בכך שבריטניה העניקה את פלסטין ליהודים
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 20/10/2017

מחמוד אל-הבאש - השופט השרעי העליון ברש”פ ויועצו של מחמוד עבאס לענייני דת:
"בעוד כמה ימים נציין את יום השנה האומלל לעוול ולפשע המכוער שפגע בעם שלנו, באמצעות מה שנהוג לכנות הבטחת בלפור. בעוד כמה ימים, בשניים בנובמבר [2017], ימלאו מאה שנה לעוול הנפשע ביותר שפגע בעם כלשהו בתקופה המודרנית. גורם שאין לו כל בעלות על הארץ הזו - שר החוץ של בריטניה [ארתור בלפור] אשר כבשה את פלסטין בעת שלא הייתה לה בעלות על אף חלק מפלסטין, אף לא על מילימטר אחד ולא גרגר חול - העניק הבטחה למי שהדבר אינו מגיע לו, ואין לו שום זיקה לארץ הזו, לא מבחינה דתית ולא מבחינה היסטורית, על חשבון העם הפלסטיני… אין להם [לבריטניה] בעלות, ואין להם זכות, ולמי שהם הבטיחו לו [היהודים] אין זכות לקבל את ההבטחה הזו… בלפור ובריטניה ביצעו את הפשע הזה על חשבוננו ועל חשבון ההיסטוריה שלנו וזכויותינו, וזה לא יכול לעלות בקנה אחד עם השכל, והדת, והחוק, והמוסר."
לחץ לצפייה

הצהרת בלפור מ-2/11/1917 הייתה מכתב משר החוץ הבריטי ארתור בלפור לברון רוטשילד שהכריזה כי "ממשלת הוד מלכותו רואה בעין יפה הקמת בית לאומי לעם היהודי בפלשתינה." בשנת 1922, חבר הלאומים אימץ את ההצהרה והטיל על המנדט הבריטי את האחריות ליישום ההצהרה, שהובילה להצבעה באו"ם לתוכנית החלוקה בשנת 1947 ולהקמת מדינת ישראל.

עבאס: זכות קיומה של ישראל היא "שקר"
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 15/05/2017

קטעים נבחרים מנאום יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס ביום השנה ה-12 למותו של ערפאת ב-10/11/2016. הנאום שודר שוב בתחנת הרדיו "קול פלסטין" ב-15/05/2017.

יו"ר הרש"פ, מחמוד עבאס: "99 שנים מלאו להבטחת בלפור מבשרת הרעות. בשנה הבאה ימלאו לה 100. [ההבטחה] העושקת. אולם אנו לא ניתן לשקר להפוך לאמת מוסכמת (כלומר, שישראל היא המולדת של העם היהודי). זכות עמנו במולדתו איתנה ומקורית, ואינה פגה גם לנוכח זיוף של עובדות היסטוריות. פלסטין תישאר למרות הנכבה (כלומר, "האסון," הקמת מדינת ישראל ב-1948), הנכסה (כלומר, "ההדרדרות," כינוי לתבוסת צבאות ערב ב-1967) והסבל הנמשך מזה עשורים. אנחנו לעולם לא נניף דגל לבן. והדגל [שלנו] יוסיף להיות מורכב מארבעת הצבעים."
[תחנת הרדיו הרשמית של הרש"פ קול פלסטין, 15/5/2017, שידור חוזר מיום השנה ה-12 למותו של ערפאת, טלוויזיית הרש"פ, 10/11/2016]
לחץ לצפייה

לחץ "לכתבה המלאה" לעוד
 

גורם רשמי בפת"ח: "כאשר תקום המדינה ונקח את ירושלים, יקרוס הרעיון הציוני שניתן בליבם והם יסתלקו מובסים", בגלל "המיתוס" לפיו ירושלים היא הארץ המובטחת
מקור: עמוד הפייסבוק הרשמי של חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח, עבאס זכי, 04/01/2016

חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח, עבאס זכי: "העם הפלסטיני, שאללה ברא אותו להיות חזק, אינו יכול להיכנע כמו יתר המשטרים שראו בישראל מדינה טבעית באזור"...  מהיכן הגיעה התגובה כאשר אבו מאזן וההנהגה המדינית הודיעו שאיננו יכולים לסבול זאת יותר, כלומר שלא נסכים לרשות נטולת סמכות  ולכיבוש ללא עלות[מבחינת ישראל.]  מי הוציא זאת לפועל? אלו הם צעירים בשנותיהם היפות ביותר, מדור אוסלו, שאללה רצה בהם ואהב אותם, והם בחרו בדרך השהאדה. כן, הם צעדו מרצונם בדרך המוארת אל השמיים. הם הצליחו להדיר שינה מעיני ישראל באמצעות אבנים וסכינים, ולהטיל עוצר על כמה חלקים מאדמתנו הכבושה וממה שמכונה 'מדינת ישראל'.
הישראלים נראו מבולבלים, וברגע שמספר השהידים שלנו הגיע ל-36, באן קי-מון, קרי והעולם התחילו להתעניין בנו, על מנת לעצור את ההתקוממות העממית, כפי שהם עשו באינתיפאדה הגדולה שלנו בשנת 1987, אז נשים, ילדים וזקנים ואבנים  שברו את מחסום הפחד, והתמרדו נגד הכוח הצבאי החזק ביותר באזור. היום ההיסטוריה חוזרת על עצמה. צעירינו כפו על נתניהו – שאמר כי ירושלים היא הבירה הנצחית והמאוחדת [של ישראל ] – להציב קוביות בטון כדי להפריד בין ערבים ליהודים, כפי שעשה בג'בל אלמכבר. ברכות לירושלים, לצעירי ירושלים!...
 יאסר ערפאת נולד מחדש והמסע נמשך. הדם, היזע והדמעות יהיו עניין פעוט. כאשר תתגשם התקווה לשיבה ולהקמת המדינה שבירתה ירושלים. כאשר תקום המדינה וניקח את ירושלים, יקרוס הרעיון הציוני שניתן בליבם, והם יסתלקו מובסים, מפני שהם יצרו מיתוס, לפיו ירושלים , יהודה ושומרון הן הארץ המובטחת, והם העם הנבחר של אללה. הם לא יהיו עמו הנבחר של אללה, אורשלים  לא תהיה דבר מלבד אלקדס, שומרון לא תהיה דבר מלבד הר האש [כינוי לשכם] וחברון לא תהיה דבר מלבד בירת הזעם, עד לשחרור."
 


טלוויזית הרש"פ: הצהרת בלפור הייתה פתרון אידיאלי כדי להפטר מהיהודים
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 31/12/2015


"נוכח מזימות היהודים - אירופה קצה בתכונותיהם, במונופוליזציה ובשחיתות שלהם, ובהשתלטותם ועלייתם לרסן השלטון ואושיות המדינה. בשנת 1290 מלך [אנגליה] אדוארד הראשון פרסם צו לגירוש היהודים. בעקבותיו הלכו צרפת, גרמניה, אוסטריה, הולנד, צ'כוסלובקיה, ספרד ואיטליה. העמים האירופים הרגישו כי נפל עליהם אסון במתן מחסה ליהודים. היהודים הצליחו להשיג את הצהרת בלפור, ואירופה ראתה בכך פתרון אידיאלי להיפטר מהם."
לצפייה בסרטון לחץ כאן
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן

הערה: הקליפ שודר לראשונה בתאריך 01/01/2013 ושודר מאז מספר פעמים.

 


גורם רשמי בפת"ח: ישראל עושה נסיונות קדחתניים "לייהד ולהתשלט על מסגד אל-אקצא והמקומות הקדושים לאסלאם ולנצרות"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 25/07/2015

כותרת: "זכי עדכן את מזכ"ל המפלגה 'אפאק תוניס' על ההתפתחויות הפלסטיניות"
"חבר הוועד המרכזי של פת"ח עבאס זכי והאחראי על היחסים מדינות ערב בוועד, עדכן אתמול, יום שישי, את מזכ"ל המפלגה 'אפאק תוניס', פוזי עבד אלרחמן, על ההתפתחויות בזירה הפלסטינית, ובפרט על הניסיונות הקדחתניים לייהד ולהשתלט על מסגד אלאקצא והמקומות הקדושים לאסלאם ולנצרות."
 


גורם רשמי ברש"פ: ישראל מתכננת "להחריב את מסגד אל-אקצא ולבנות את בית המקדש המדומה על חורבותיו"
מקור: ערוץ וטן (ערוץ פלסטיני פרטי), 21/07/2015

כותרת: "חנא עיסא קורא לקיים רבאט באל-אקצא במקביל ל'יום שנה לחורבן בית המקדש"'
"מזכ"ל המועצה האסלאמית-נוצרית למען ירושלים והמקומות הקדושים, ד"ר חנא עיסא, כי הרבאט במסגד אלאקצא והנוכחות בו אינה מצטמצמת לחודש רמצ'אן בלבד, וקרא לפלסטינים לקיים רבאט במסגד במהלך הימים הקרובים, על מנת לסכל את מזימות המתנחלים לפלוש אליו... עיסא ציין את דבריו של הקיצוני יהודה גליק בנוגע לתכניותיו ומאמציו במסגד אלאקצא: "ה'חרם' הירושלמי [מתחם הר הבית] הוא מקום פולחן לכל הדתות, שבו מתפללים כולם לאלוהים. משום שכיפת הסלע איננה יכולה להכיל את כולם, אנו זקוקים למבנה גדול יותר," [ואמר כי] דבר זה מהווה רמיזה גלויה וברורה לתכניות החותרות להחריב את מסגד אלאקצא ולבנות את בית המקדש המדומה על חורבותיו."

הערה: הרש"פ מחשיבה כל נוכחות של יהודים בהר הבית כאל "פלישה". עם זאת, כל אדם שמבקש לבקר בהר הבית מחויב לעבור בדיקה בטחונית קפדנית ע"י כוחות הביטחון הישראלים לפני העלייה להר.

מכון "מבט לתקשורת פלסטינית" לא הצליח לאמת את הציטוט המיוחס לרב יהודה גליק.
 


סוכנות הידיעות הרשמית של הרש"פ מכנה את תשעה באב "יום השנה של מה שמכונה 'חורבן בית המקדש'"
מקור: ופא (סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית), 13/07/2015

כותרת: "המופתי הכללי קורא להגביר את הביקורים באל-אקצא"
"המופתי הכללי של ירושלים והשטחים הפלסטיניים והדרשן של מסגד אלאקצא, השיח' מוחמד חוסיין, קרא להגביר את הביקורים במסגד אל-אקצא, על מנת להכשיל את הקריאות הישראליות ההולכות ומחריפות לפלוש לאלאקצא ולקיים טקסים תלמודיים ברחבותיו הטהורות.  דברים אלו באו בעקבות קריאה של ארגוני בית המקדש הקיצוניים לתומכיהם לארגן הפגנה יהודיות מול שער הרחמים ביום שלישי הקרוב, ה-27 ברמדאן, על מנת לדרוש את סגירתו של מסגד אל-אקצא בפני המוסלמים באופן כולל ביום השנה של מה שמכונה "חורבן בית המקדש". המופתי החשיב את הקריאה הזו כהסלמה מסוכנת, והבהיר כי המשך המתקפה על מסגד אל-אקצא, טינופו ועידוד הקיצונים לבקר בו מתריעים על מלחמת דת הממשמשת ובאה.
כמו כן, הוא ציין כי הקריאות ותכניות ההסתה התוקפניות לטינוף מסגד אל-אקצא ורחבותיו ולפגיעה בו התגברו במהלך חודש רמדאן. המופתי קרא למתפללים תושבי ירושלים ושטחי 1948 ולכל מי שיכול להגיע למסגד אל-אקצא מרחבי המולדת להשקיע את מרב המאמצים לבקר בו ולחזק את נוכחותם בו, על מנת להגן עליו ולשמור עליו מפני המתקפות וההפרות המתמשכות והמתגברות נגדו.
כמו כן, הוא הדגיש כי בני עמנו יאחזו בעקשנות במסגד שלהם, לא משנה מה המחיר והקורבנות שהדבר ידרוש, עד ליום שבו יירש אללה את הארץ וכל אשר בה.
המופתי קרא לאומה הערבית ולאומה האסלאמית לבצע את חובתם ולהגן על מסגד אל-אקצא וירושלים ולסייע להם בכל הדרכים והאמצעים שברשותם, על מנת לשמור על טוהרה של העיר הקדושה ולמנוע את ניסיונות הטינוף, הזיוף והייהוד שמתבצעים במלוא המרץ.

 


מנהיג פת"ח על הישראלים: זרים לארץ הזאת, "הן כיום והן מבחינה היסטורית"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 29/03/2015

כותרת: "נתניהו וחמשת עקרונותיו"

מתוך מאמר מאת בכר אבו בכר, חבר מועצת פת"ח ובעל טור קבוע בעיתון הרשמי של הרש"פ

"בהצלחותיו בבחירות, בנימין נתניהו נשען לא רק על יכולותיו הרטוריות... אלא דבק בחמישה עקרונות יסודיים שנועדו ליצור תדמית ולגרוף את נצחונותיו:
1. נתניהו נקט מדיניות של הפחדת הישראלים, כאילו שממשלתו הקיצונית והטרוריסטית שמתנגדת להסרת ההתנחלויות מבטיחה לישראלים ביטחון, פרסה [מעאש] ויציבות...
2. העיקרון השני שעליו הוא נשען הוא גניבת ההיסטוריה וזיופה בצורה גסה, על בסיס ההנחה שפלסטין היא ארץ "אבותיו" – אף על פי שהוא ומי שהוא מייצג זרים לארץ הזו, הן כיום והן מבחינה היסטורית – או [ארצם] של מי שלטענתו הם מלכיו ונביא. זוהי אמונה, ואם הוא מאמין בה הרי שהוא היטיב לנצל אותה [כדי להשפיע] על התודעה הישראלית והבינלאומית, ששבוייה בהבלים ההיסטוריים של התנ"ך.
3. העיקרון השלישי, שקשור למה שנאמר לעיל, הוא שהתבססותו של נתניהו על גניבת ההיסטוריה וזיופה, קשורה ליצירת קשר הדוק בין ההיסטורי המזויף (בתנ"ך ובנספחיו) לבין הדתי-רוחני. הוא הצליח להסית את כל הישראלים הדתיים (שיהיו בקרוב רוב באוכלוסייה), שלהוטים לגניבת אדמות, צמאים לדם כדי לרצות את האל (נגד הגויים) ומשתוקקים לכיסים מלאים בכסף. כמו כן, בדרך זו הוא גם הסית את הימין האמריקני הציוני. בכך, הוא מבקש לגרום למלחמת דת "קדושה", שאותה הוא יכוון - יחד עם הטרוריסטים היהודים הקיצונים – נגד המתחם הקדוש של ירושלים [הר הבית], המתחם הקדוש של חברון [מערת המכפלה] וכל המקומות בגדה שלטענתו יש ליהודים קשר אליהם.
4. [שקרים ותרגילים פוליטיים. הכותב מביא כדוגמא את הפגיעה ב"ערביי הפנים" – כלומר הקריאה של נתניהו לבוחרים לצאת להצביע כי שיעורי ההצבעה בקרב הערבים גבוה – ואת הצהרותיו בהן נתניהו חזר בו מנאום בר אילן, בו הסכים לפתרון שתי המדינות.
5. [התנגדות להקמת מדינה פלסטינית.]"
 


המופתי של ירושלים: "מסגד אל-אקצא המבורך הוא זכותם הבלעדית של המוסלמים"
מקור: סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", 12/02/2015
 כותרת: "המופתי הכללי מזהיר מפני כינוי מסגד אל-אקצא בשם 'הר הבית'"
"המופתי הכללי של ירושלים והשטחים הפלסטיניים והדרשן במסגד אל-אקצא המבורך, שיח' מחמד חסין, הזהיר מפני הצבת שלט על ידי עיריית הכיבוש ליד שער המשגיח, שעליו כתוב 'הר הבית'. המופתי אמר כי צעד זה הוא במסגרת הניסיונות לחלק את מסגד אל-אקצא המבורך בין מוסלמים ליהודים, לפרוש את השפעתם עליו ולקבוע בתוכו עובדות בשטח, בדומה למה שקרה במסגד האבראהימי [מערת המכפלה] בחברון. זאת כדי לממש את שאיפותיהם לבנות את בית המקדש המדומה על חורבותיו של מסגד אל-אקצא המבורך.
המופתי הבהיר כי עם התקרבות הבחירות של שלטונות הכיבוש, כל המפלגות מנסות למשוך את קולות הימין הקיצוני באמצעות הגברת ההתקפות על העם הפלסטיני ומקומותיו הקדושים. הוא הדגיש כי התכנית הישראלית לייהד את ירושלים ואת מסגד אל-אקצא המבורך ולשים עליהם את היד היא אשליה, משום שמסגד אל-אקצא המבורך הוא זכותם הבלעדית של המוסלמים, על רחבותיו, אכסדראותיו וכל חלקיו - הן אלו הגלויים שנמצאים מעל לפני הקרקע, והן אלו שנמצאים מתחת לה. עוד ציין כי העיר ירושלים תישאר בעלת אופי אסלאמי וזהות ערבית, וכי הכיבוש לא יגזול את אופייה ואת זהותה, ימשיך ככל שימשיך בפשיעה ובזיוף העובדות."
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן

מאמר בעיתון הרשמי של הרש"פ מכיר בכך שהעתיקות בסבסטיה הן הריסות של ארמונו של המלך היהודי עומרי
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 25/01/2015

כותרת: "מהורדוס ועד לשחקני כדורגל חובבנים, המאבק ממשיך בסבסטיה"
סבסטיה (שכם) – אל-חיאת אל-ג'דידה
"... כיכר הבזיליקה הינה הכיכר העתיקה [מילולית: ארכיאולוגית] המפורסמת ביותר בכפר [סבסטיה], שנמצא על פסגתו של הר המבודד מההרים הסובבים לו...
מכאן הורדוס, ששלט בסבסטיה, ניהל את ענייני האזור... שני תיירים עולים דרך גבעה קטנה ועוברים מכיכר הבזיליקה, מרכז שלטונו של הורדוס, אל ארמונו של המלך עומרי באזור האקרופוליס, שהינו החלק העליון והמבוצר של העיר."
 


שר ההקדשים ברש"פ: "בעלי ירושלים" הם המוסלמים והנוצרים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 10/08/2012
דרשת יום השישי, הדרשן: שר ההקדשים, ד"ר מחמוד אל-הבאש. בקהל: מחמוד עבאס, יו"ר הרשות הפלסטינית. טיב עבד אל-רחים, מזכ"ל נשיאות הרשות.
     אל-הבאש: "הערבים והמוסלמים כולם... מוזמנים לעלות לירושלים, לעלות [למסגד] אל-אקצא, על מנת להגיד לכל העולם: המסגד הזה שלנו, לא נעזוב אותו לבדו ולא נעזוב את העם הפלסטיני לבדו במאבקו [נגד] המזימות להרע למסגד אל-אקצא. במאבקו [של העם הפלסטיני, נגד] המזימות והתוכניות, אשר שמות למטרה לשנות את ציוני הנוף של ירושלים ואת ציוני הנוף של מסגד אל-אקצא המבורך... ישראל אינה רוצה את המוסלמים והערבים בירושלים. האם אנחנו נענים למה שהיא [ישראל] רוצה? האם אנחנו נענים לרצונה, שבכך שהיא רוצה להפריד בין ירושלים לבעליה? בעלי ירושלים הם כל המוסלמים וכל הנוצרים במזרח ומערב הארץ. ירושלים היום [נמצאת] בסכנה גדולה... שמענו לפני מספר ימים דברים תפלים, שאין להם ערך משפטי ודתי. [הדברים] נאמרו על ידי אחד מחברי הכנסת הישראלים, שברצונו להגיש הצעת חוק לחלק את מסגד אל-אקצא בין המוסלמים והיהודים. [אומר לכם] בפשטות ובתקיפות: זה מתכון לדם, לאש ולמלחמה... איש אינו מסוגל לדמיין שסנטימטר אחד ממסגד אל-אקצא, יהיה [שייך] ללא-מוסלמים, אפילו לא מילימטר אחד, אפילו לא נשימה במסגד אל-אקצא, [שייכת] למי שאינו מוסלמי... הקריאות וההצהרות האלה [של חברי הכנסת הישראלים] הן סכנה גדולה. מסגד אל-אקצא [נמצא] בסכנה. אלה [חברי הכנסת] מנסים לקבע לעצמם זכות מזויפת במסגד המבורך הזה... כל מי שרוצה להרע למסגד אל-אקצא, ישרוף את עצמו ויהרוס את עצמו... הקריאות חסרות הערך הללו, אשר נאמרו על ידי חלק מחברי הכנסת הישראלים התפלים, אנחנו נדרוך עליהן ברגלינו. אין להן ערך, הן לא שוות אפילו את העפר, שרגלינו דורכות עליו בכל מקום בעולם הזה."

משרד ההקדשים ברש"פ: מערת המכפלה היא פלסטינית ו"ליהודים אין זכות להתערב" בענייניה
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 02/08/2012
     "משרד ההקדשים וענייני הדתות אמר אתמול כי שלטונות הכיבוש הישראלי מנעו את השמעת הקריאה לתפילה בחרם האבראהימי המכובד (מערת המכפלה) 50 פעם במהלך יולי האחרון.
מנהל ההקדשים בחברון, זיד אל-ג'עברי, גינה את הצעדים השרירותיים הללו, שפוגעים בבתי הפולחן...
אל-ג'עברי אמר: 'החרם האבראהימי המכובד (מערת המכפלה) הוא עניין פלסטיני אסלאמי גרידא, וליהודים אין זכות להתערב בענייניו, במסדרונותיו וברחבותיו.'"

נמחקו תולדות עם ישראל בארץ ישראל
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 12/05/2012
מתוך מאמר מאת עאדל עבד אלרחמן:

     בתחילת חודש מאי הנוכחי עיתון ידיעות אחרונות באנגלית פרסם מאמר מאת ציוני רוחש איבה כלפי הפלסטינים והפלסטיניוּת [Palestinianism], שעוין את השלום ואת הפתרון של שתי מדיניות לשני עמים בגבולות הארבעה ביוני 1967, והוא משה דן, סופר והיסטוריון ציוני המתגורר בירושלים. דן ניסה להסית נגד הפלסטיניוּת, לעוות את מהותה האמיתית כ[אידיאולוגיה] שנושאת את הלאומיות הפלסטינית, וניסה להלבישה בבגד דתי. זאת למרות שכולם יודעים כי הזהות הפלסטינית משלבת תחתיה את כלל הפלסטינים ללא הבדל דת או אמונה אידיאולוגית...
משה דן גדל בחיק הזיוף והצביעות הציונית, וינק וניזון מהרעיונות הציוניים הגזעניים, שהתבססו על הדת היהודית כדי להוליך שולל יהודים מלאומים שונים ולהכניסם לתוך כבשן המלחמה הקולוניאלית שלה, על מנת לשרת את אדוניה [של הציונות] במערב האימפריאליסטי. זאת במטרה ליצור חוד חנית למפעל הקולוניאליסטי, על מנת לגזול את משאבי הערבים, ולפעול באופן שיטתי ומתוכנן להעמקת הפילוג והפירוד בקרב עמי האומה הערבית כהמשך לקונספירציית סייקס-פיקו משנת 1916, ולפניה ועידת קמפבל-בנרמן בשנים 1905-1907. הוא רצה להפוך את התמונה, ולהלביש את הזהות הלאומית הפלסטינית בבגד הבלוי והקרוע של הציונות...
... את שקרי משה דן חשפו פרופסור שלמה זנד, אילן פפה והיסטוריונים יהודים נוספים, אשר הסירו את המסכה מעל פניה האמיתיים של הציונות הגזענית, שמבוססת על נרטיב חסר כל יסוד בהיסטוריה, משום שהיהודים אינם עם, אלא בני לאומים שונים מרחבי העולם שמאמינים בדת היהודית".

[המאמר המדובר: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4223324,00.html]


בעיתון הרש"פ: חסר כל יסוד בהיסטוריה לציונות והיהודים אינם עם
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 12/05/2012

מתוך מאמר מאת עאדל עבד אלרחמן:

     "בתחילת חודש מאי הנוכחי עיתון ידיעות אחרונות באנגלית פרסם מאמר מאת ציוני רוחש איבה כלפי הפלסטינים והפלסטיניוּת, שעוין את השלום ואת הפתרון של שתי מדיניות לשני עמים בגבולות הארבעה ביוני 1967, והוא משה דן, סופר והיסטוריון ציוני המתגורר בירושלים. דן ניסה להסית נגד הפלסטיניוּת, לעוות את מהותה האמיתית כ[אידיאולוגיה] שנושאת את הלאומיות הפלסטינית, וניסה להלבישה בבגד דתי. זאת למרות שכולם יודעים כי הזהות הפלסטינית משלבת תחתיה את כלל הפלסטינים ללא הבדל דת או אמונה אידיאולוגית...
משה דן גדל בחיק הזיוף והצביעות הציונית, וינק וניזון מהרעיונות הציוניים הגזעניים, שהתבססו על הדת היהודית כדי להוליך שולל יהודים מלאומים שונים ולהכניסם לתוך כבשן המלחמה הקולוניאלית שלה, על מנת לשרת את אדוניה [של הציונות] במערב האימפריאליסטי. זאת במטרה ליצור חוד חנית למפעל הקולוניאליסטי, על מנת לגזול את משאבי הערבים, ולפעול באופן שיטתי ומתוכנן להעמקת הפילוג והפירוד בקרב עמי האומה הערבית כהמשך לקונספירציית סייקס-פיקו משנת 1916, ולפניה ועידת קמפבל-בנרמן בשנים 1905-1907. הוא רצה להפוך את התמונה, ולהלביש את הזהות הלאומית הפלסטינית בבגד הבלוי והקרוע של הציונות...
... את שקרי משה דן חשפו פרופסור שלמה זנד, אילן פפה והיסטוריונים יהודים נוספים, אשר הסירו את המסכה מעל פניה האמיתיים של הציונות הגזענית, שמבוססת על נרטיב חסר כל יסוד בהיסטוריה, משום שהיהודים אינם עם, אלא בני לאומים שונים מרחבי העולם שמאמינים בדת היהודית."

לציונות "חסר כל יסוד בהיסטוריה" ו"היהודים אינם עם"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 12/05/2012
מאת עאדל עבד אל-רחמן, עיתונאי בעל טור יומי בעיתון הרש"פ
כותרת: הפלסטיניות מול הציונות
     "בתחילת חודש מאי הנוכחי עיתון ידיעות אחרונות באנגלית פרסם מאמר מאת ציוני רוחש איבה כלפי הפלסטינים והפלסטיניוּת, שעוין את השלום ואת הפתרון של שתי מדיניות לשני עמים בגבולות הארבעה ביוני 1967, והוא משה דן, סופר והיסטוריון ציוני המתגורר בירושלים. דן ניסה להסית נגד הפלסטיניוּת, לעוות את מהותה האמיתית כ[אידיאולוגיה] שנושאת את הלאומיות הפלסטינית, וניסה להלבישה בבגד דתי. זאת למרות שכולם יודעים כי הזהות הפלסטינית משלבת תחתיה את כלל הפלסטינים ללא הבדל דת או אמונה אידיאולוגית... משה דן גדל בחיק הזיוף והצביעות הציונית, וינק וניזון מהרעיונות הציוניים הגזעניים, שהתבססו על הדת היהודית כדי להוליך שולל יהודים מלאומים שונים ולהכניסם לתוך כבשן המלחמה הקולוניאלית שלה, על מנת לשרת את אדוניה [של הציונות] במערב האימפריאליסטי. זאת במטרה ליצור חוד חנית למפעל הקולוניאליסטי, על מנת לגזול את משאבי הערבים, ולפעול באופן שיטתי ומתוכנן להעמקת הפילוג והפירוד בקרב עמי האומה הערבית כהמשך לקונספירציית סייקס-פיקו משנת 1916, ולפניה ועידת קמפבל-ליברמן בשנים 1905-1907. הוא רצה להפוך את התמונה, ולהלביש את הזהות הלאומית הפלסטינית בבגד הבלוי והקרוע של הציונות...
את שקרי משה דן חשפו פרופסור שלמה זנד, אילן פפה והיסטוריונים יהודים נוספים, אשר הסירו את המסכה מעל פניה האמיתיים של הציונות הגזענית, שמבוססת על נרטיב חסר כל יסוד בהיסטוריה, משום שהיהודים אינם עם, אלא בני לאומים שונים מרחבי העולם שמאמינים בדת היהודית."


עיתון הרש"פ מכחיש את קיומו של קשר ישראלי להרודיון (שנבנה על ידי הורדוס)
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 19/04/2012
כותרת: נחשב לאחד מציוני הנוף הפלסטיניים הבולטים - שלטונות הכיבוש והמתנחלים מזדרזים בייהוד הר פורדיס [ההרודיון]
     "שלטונות הכיבוש ו'מועצת גוש עציון' ההתנחלותית עשו כברת דרך ארוכה בייהוד אחד מציוני הנוף הפלסטיניים החשובים - שהפך לאחד ממוקדי התיירות המרכזיים עבור הישראלים – וזאת במסגרת ברית טמאה בין המתנחלים לממשלת הכיבוש וזרועותיה כדוגמת רשות הטבע והגנים.
שלטונות הכיבוש הניחו את ידם על מבצר 'ההרודיון', שמיוחס להורדוס, המושל האדומי של פרובינציית פלשתינה הרומאית, והפכו אותו ל'גן לאומי'.
שלטונות הכיבוש נתנו למועצת 'עציון' ההתנחלותית חופש פעולה באתר, שכינויי המקומי הוא הר פורדיס. מענק מממשלת ישראל אפשר למועצה ההתנחלותית "לפתח" את האתר כדי לקלוט מספר רב יותר של תיירים, שמספרם הלך וגדל. הוא הפך לאחד האתרים המושכים את מספר המבקרים הרב ביותר, במיוחד לאחר שהארכיאולוג הישראלי יהודה (הכוונה ל-אהוד) נצר הודיע כי מצא באתר את קבר הורדוס. רבים, ביניהם ארכיאולוגים ישראלים הטילו ספק בהכרזה הזו. מותו הדרמטי של נצר בעת שעבד באתר בחודש אוקטובר 2010 נתן נופך מיתולוגי לסיפור אהבתו להורדוס ולחפירות הבלתי חוקיות שלו באתר."

הערה: ההרודיון (הממוקם דרומית לירושלים) נבנה על ידי הורדוס (מלך יהודה) במאה הראשונה לפנה"ס.


עיתון הרש"פ היומי מכחיש את ההיסטוריה היהודית בישראל: "כל אבן בארץ הזו מדברת בערבית"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 22/01/2012
     "חברון, העיר הרביעית בקדושתה לאסלאם, תישאר אם ירצה אללה מצודה איתנה המחזיקה מעמד בפני הניסיונות הציוניים לזייף את ההיסטוריה שלה ואת ציוני הנוף שלה. הקמת ההתנחלות קריית ארבע על ידי התנועה הציונית וישראל היא פגיון מורעל בבטנה [מילולית: מותנהּ. המותן נחשבת למקום חלש, "מעין בטן רכה"] של העיר הקדושה. שם זה, בו קראו להתנחלות, הוא שמו העתיק של הכפר, אשר היה כנעני למעלה מ-3000 שנה לפני שהגיע אליו אבי הנביאים. כפר ארבע הוא שמה הראשון של העיר חברון, על שם מלך כנעני ששלט בארץ.
לכל שעל, לכל כפר ולכל עיר בארצנו יש סיפור של היסטוריה ותרבות, וכל אבן בארץ הזו מדברת בערבית."

גורם בפת"ח: "אין לישראל אף זכות על ירושלים - לא דתית... ולא היסטורית"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 29/12/2011
     "הוגה הדעות הפלסטיני וחבר המועצה המייעצת של פת"ח, אחמד ר'ניים, קרא לאמץ את מה שהוא כינה כתוכנית לפלסטיניזציה של ירושלים וכן השקפה פלסטינית ברורה להתמודדות עם תוכנית הישראליזציה שמבצעת ישראל בירושלים... זאת במהלך כנס, שערכה לשכת משרד ההסברה בקלקיליה אתמול בערב... אחמד ע'נים דיבר על הרקע ההיסטורי של ירושלים... ר'ניים סקר את הניסיונות החוזרים ונשנים של התנועה הציונית לחפש סיפור אגדה כדי למשוך יהודים בעולם ולהפוך אותם מדת לעם... הוא ציין כי ההתעקשות להכריז על ירושלים כבירה נצחית [של העם היהודי] משמעותה שהמלחמה היא מלחמת דת, למרות שאין לישראל אף זכות על ירושלים - לא דתית, לא משפטית, לא פוליטית ולא היסטורית."

חבר פת"ח: הצהרת בלפור היא הפשע הגדול ביותר של הקהילה הבינלאומית
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 03/11/2011
הצהרת בלפור שניתנה ב-2 בנובמבר 1917, היתה מכתב משר החוץ הבריטי ארתור בלפור אל הלורד ליונל וולטר רוטשילד שהיה מבכירי התנועה הציונית בבריטניה. תוכן המכתב היה הצהרה על תמיכת ממשלת בריטניה ב"הקמת בית לאומי בארץ ישראל לעם היהודי." שנים אחדות לאחר מכן, ב-24/07/1922, חבר הלאומים אישר את המסמך ומינה את בריטניה כ"בעלת מנדט על ארץ ישראל." מדי שנה, ביום הזיכרון להצהרת בלפור, מנהיגי הרשות הפלסטינית והתקשורת הרשמית תוקפים את הצהרת בלפור ויוצאים נגדה באמירות קשות.
ראיון בחדשות הטלוויזיה הפלסטינית עם פאיז אבו עיטה, חבר פת"ח:
     "אתמול היה יום השנה של הבטחת בלפור-- הפשע הגדול ביותר שהקהילה הבינלאומית אחראית עליו, ובפרט ממשלת בריטניה. הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תתקן את החטא נגד העם הפלסטיני ותעניק לעם הפלסטיני היום את זכותו לחיות כשאר עמי העולם על אדמתו במסגרת מדינתו הפלסטינית העצמאית."
לחץ לצפייה בסרטון