סילוף והכחשת שואה
הכחשת השואה, סילופה ועיוות המשמעות שלה, הם מרכיבים חשובים באידיאולוגיה הפלסטינית. תכנית לילדים בטלוויזיה הפלסטינית שידרה ב-2004 הצגה, שלימדה כי ישראל שרפה את הפלסטינים בתנורים, ובתערוכה בעזה, הציבו ילדים בובות בתוך דגם של תנור שעליו מגן דוד וצלב קרס.

היסטוריון פלסטיני בכיר אמר בשידורי הטלוויזיה הפלסטינית כי :"לא היה דכאו, ולא אושוויץ; אלה היו אתרי חיטוי."
תכנית תעודה בטלוויזיית חמאס הבהירה כי המנהיגים היהודים הם אלה שתכננו את השואה, בכדי לחסל את היהודים "הנכים והמוגבלים."

תשבץ בעיתון הרשמי של הרשות הפלסטינית הגדיר את "יד ושם" כ"מרכז להנצחת השואה והשקר." עיתון זה פרסם בנוסף גם מאמרים רבים המכחישים את השואה, שזכתה בו אף לכינוי "תרנגולת המטילה ביצי זהב."

ספרי לימוד בהוצאת משרד החינוך הפלסטיני מלמדים את ההיסטוריה של מלחמת העולם השנייה בפירוט רב, להוציא נושא השואה, הזוכה להתעלמות מוחלטת. אחד מספרי הלימוד להיסטוריה מלמד את הילדים כי הנאציזם היה אידיאולוגיה גזענית ושפושעי המלחמה הנאצים הועמדו למשפט, אך אינו מציין מהם הפשעים של אלה שהועמדו לדין, ולא את העובדה כי האידיאולוגיה הגזענית הזו כוונה נגד היהודים.

החינוך הפלסטיני מעלים את השואה מעל דפי ההיסטוריה, ועושה שימוש לרעה במושג "שואה" לצרכי השקרים והעלילות של הרשות נגד ישראל.

הסרטון המוצג כאן הוא מתוך תכנית ילדים בטלוויזיה הפלסטינית, המלמדת כי ישראל שרפה בתנורים את הפלסטינים:
 
"הם [ישראל] אלה שעשו את השואה, הסכין שלהם חותכת לאורך ולרוחב בשרנו...
הם פתחו את התנורים, כדי לשרוף בהם בני אדם.
הם הרסו את הכפרים, ושרפו את הערים.
וכשתנור אחד הפסיק לפעול, הם הדליקו מאה אחרים.
ידיהם מגואלות בדם ילדינו."
[הטלוויזיה הפלסטינית, 25/03/2004]



 
צפו בדוגמאות נוספות לסילוף השואה, עיוותה והכחשתה על ידי הרשות הפלסטינית:
הערצת היטלר והנאציזם
בחברה הפלסטינית, השם "היטלר" אינו נושא אותו אות קין כמו במערב. הן שבועון חמאס והן העיתונים היומיים של פת"ח כתבו אודות היטלר בעבר בנימה חיובית. עבור חלק מהפלסטינים, הדמות שמאחורי השם ראויה להערצה. למרות שלעין המערבית הצגתו של היטלר כדמות הירואית נראית מוזרה, חשוב לציין כי הסלידה המובנת מאליה במערב מהיטלר וממעשיו, אינה רלוונטית בהכרח בחברה הפלסטינית.

ישנם פלסטינים ששמם הפרטי הוא "היטלר": היטלר סלאח [אל-חיאת אל-ג'דידה, 28 בספטמבר 2005], היטלר אבו-אלראב [אל-חיאת אל-ג'דידה, 27 בינואר 2005], היטלר מחמוד אבו-ליבדה [אל-חיאת אל-ג'דידה, 18 בדצמבר 2000]. מאמרים המביעים הערצה להיטלר התפרסמו בעיתונים של פת"ח וחמאס כאחד.
 

 
בתמונות אלו מתועד המנהיג הערבי בארץ בתקופת המנדט הבריטי, המופתי חאג' אמין אל-חוסייני בפגישותיו עם היטלר וחייליו.
אחד הגורמים שעודדו את הערצה זו הוא הברית בין היטלר לערביי הארץ במהלך מלחמת העולם השנייה. מנהיג הערבים בארץ בתקופת המנדט הבריטי, המופתי חאג' אמין אל-חוסייני, ערך פגישות רבות עם המנהיג הנאצי, ושידר דרשות רבות ברדיו שקראו למוסלמים להילחם לצד הנאצים.

להלן דוגמאות נוספות להערצת היטלר והנאציזם בחברה הפלסטינית:
בכיר פת"ח: "היטלר לא היה רקוב מבחינה מוסרית. הוא היה הרפתקן"
מקור: סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", 19/01/2016


חבר הוועד המרכזי של פת"ח תאופיק טיראווי
: "יש הבדל בין משמעת של קצין לנאמנות למנהיג. ייתכן שהמנהיג יהיה רקוב מבחינה מוסרית."
המגיש: "ואיך תדע?"
טיראווי: "אתה צריך לדעת. יש מישהו שלא מכיר את המנהיג שלו?"
המגיש: "העם הגרמני לא ידע שהיטלר רקוב מבחינה מוסרית."
טיראווי: "הוא לא היה רקוב מבחינה מוסרית."
המגיש: "הצרפתים חושבים שדה-גול היה חצי נביא. צ'רצ'יל, שאני לא יודע מה הסיפור שלו, אך אנשים רואים אחד מחשובי המדינאים."
טיראווי: "בוא נדבר בצורה הגיונית. היטלר לא היה רקוב מבחינה מוסרית. הוא היה הרפתקן."
המגיש: "ככה מדברים? אני אומר: בוא נשתה תה ונצא להפסקה. חבל שתיכנס לכלא בגלל הראיון הזה. נשתה תה ונצא להפסקה. בוא נעזוב את היטלר."
לצפייה בסרטון לחץ כאן

מאמר דעה בעיתון הרש"פ משבח את היטלר ואת הנאציזם: "אילו היה היטלר מנצח, היה הנאציזם [אות] כבוד "
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 18/03/2013
מאמר דעה מאת חסן עודה אבו זאהר:
     "'ההיסטוריה היא שקר גדול שאותו כותבים המנצחים' - כך אמר נפוליאון בונפרטה, קסת הדיו של הכתיבה ההיסטורית המפוקפקת ואבי הבונים החופשיים בצרפת. אם כן, האם ההיסטוריה הטלוויזיונית ששותלים בקרבנו ו[ההיסטוריה שמלמדים אותנו] באמצעות תכניות הלימוד השגרתיות היא אכן הנכונה? זוהי היסטוריה שמקורה הוא המערב המנצח מאז נפילת אנדלוסיה! ...
ההיסטוריה שלנו גדושה בשקרים, החל מהשקר על הסורר [ה'חליפה'] הארון אל-רשיד... וכלה בשקר של אל-קאעדה ואירועי האחד עשר בספטמבר, אשר קבע כי המוסלמים הטרוריסטים הם שביצעו זאת, וכי זה לא היה מעשה אמריקני פנימי של הבונים החופשיים, שאוזכר בקלפי המשחק של האילומינטי עשר שנים לפני התרחשותו, וביותר מחמישה עשר סרטים שהופקו בהוליווד של הציונות והבונים החופשיים בשנות התשעים.
שיטת החזרה [על טענות] שוב ושוב הביאה לביסוס עובדות שקריות. אילו היטלר ניצח, הנאציזם היה כבוד שאנשים היו מתחרים ביניהם כדי להשתייך אליו, ולא קלון שהחוק דורש עליו דין וחשבון. צ'רצ'יל ורוזוולט היו אלכוהוליסטים, ובצעירותם הם תוחקרו לא-פעם משום שהתחילו קטטות ברים, בעוד שהיטלר תיעב אלכוהול ולא היה מכור לו. הוא נהג לישון מוקדם ולקום מוקדם, והיה מאוד מאורגן. גם אלו עובדות שנהפכו, והשטן הולבש בכנפי מלאכים."
לחץ כאן לדיווח

תשבץ בעיתון הרש"פ: מי פעל להשמדת היהודים?
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 08/10/2010
     הגדרה: "ראש הגסטפו ושר הפנים בתקופה הנאצית בגרמניה, שפעל להשמדת היהודים."
פיתרון: "הימלר."

היטלר זוכה להוקרה בחידון רדיו פלסטיני
מקור: רדיו קול פלסטין, 27/11/2007
חידון ברדיו "קול פלסטין":
     "שנת הזהב שלו הייתה 1940, כשצבאותיו פלשו לדנמרק, נורבגיה, ללוקסמבורג, הולנד, בלגיה, והביסו את צרפת... עד אמצע שנת 1942 שלטה ארצו על השטח הגדול ביותר באירופה... הוא סירב להיכנע, והמשיך להילחם במשך שנתיים נוספות, אך סופו המר הגיע באביב 1945, כשהתאבד... מי האיש?."

חמאס: היטלר שיבח את הפלסטינים כמודל לחיקוי
מקור: אל-רסאלה (חמאס), 18/05/2006
שבועון חמאס פירט בגאווה את הדרכים השונות בהן מנהיגים זרים שיבחו את הפלסטינים והציגו אותם כמודל המהפכן האידיאלי. המנהיג הראשון שצוטט על ידי כת העת היה אדולף היטלר:
     "אדולף היטלר, בשעה שהלהיב את הגרמנים בחבל חבל הסודטים - הסודטים הוא מחוז גרמני שבעלות הברית סיפחו למדינת צ'כוסלובקיה לאחר מלחמת העולם הראשונה - אמר להם בנאומיו: הביטו מה עושים המורדים הפלסטינים לבריטניה הגדולה!."

גאים בידידות עם היטלר
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 12/05/2003
ראיון עם השייח' עלי חסין אבו-אברהים, פלסטיני תושב לבנון, הטוען כי הוא בן 116 שנים:
     "שאלה: מה הם האירועים והפגישות החשובות בחייך, אשר הותירו בזיכרונך את הרושם הגדול ביותר?
תשובה: הראשון היה אירוע היטלר. פגשתי את האיש הזה בירושלים באחד ממחנות הצבא התורכי, והידידות בינינו התהדקה מאד. באותו זמן הייתי סמל, בעוד היטלר היה טוראי פשוט. היחסים בינינו התהדקו עוד יותר כאשר תורכיה נכנסה למלחמה לצד גרמניה. האירוע השני היה כשהשתתפתי [לצד הצבא הנאצי] בכניסה לצרפת וכיבושה. הייתי אחראי על התותח שהפגיז את פאריס, שהייתה לו השפעה גדולה על נפילת הבירה הצרפתית וכיבושה ללא התנגדות ניכרת. היטלר בירך אותי על ההפגזה הזו ותוצאותיה... כקצין תותחנים השתתפתי במבצעים רבים נגד האנגלים ונגד צרפת, עד לסיום מלחמת העולם השנייה."

פלסטינים קוראים לילדיהם על שם נאצי ידוע
מקור: אל-איאם, 15/11/2001
מוסף "קול האישה" ליומון הרשות "אל-איאם":
     "לעיתים הורים קוראים לילדיהם בשמות זרים, בשל הערצתו של האב לאישיות זרה. וזהו המקור לשמות: רומל [גנרל נאצי] ונפוליאון."

ערבים "שהוקסמו" קוראים לילדיהם "היטלר"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 13/04/2000
     "אפילו אדולף היטלר, שלאחר נפילת גרמניה הנאצית הפך להיות זוועה פוליטית עבור רוב הכותבים והאמנים, החל בעשורים האחרונים להשיב לעצמו את חלקו בתמונה. יש בבריטניה כאלו שהגנו על היטלר וניסו לעשות עימו צדק. ישנם אנשים מבוגרים, שחלקם ערבים, הנושאים עד עתה את השם היטלר היות שאבותיהם, שהוקסמו ממנו, קישרו [את ילדיהם] לשמו."

"מיין קאמף" - רב מכר פלסטיני
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 02/09/1999
      "'מיין קאמף' דורג במקום ה-6 ברשימת רבי המכר של חודש אוגוסט בסקר שנערך על ידי 'אל-חיאת אל-ג'דידה.'"