עלילות
מאז הקמתה, נוקטת הרשות הפלסטינית במדיניות של החדרת שנאת יהודים ושנאת ישראל בקרב החברה הפלסטינית. תוך שימוש בכלי התקשורת, מערכת החינוך והמוסדות התרבותיים שבשליטתה, מקדמת הרשות הפלסטינית שנאה דתית, דברי שטנה, עלילות קונספירציה וכדומה. אלו נועדו להציג את הישראלים והיהודים כמי שמהווים איום על הפלסטינים, על הערבים ועל האנושות כולה.

מסע תעמולה זה נחל הצלחה כה גדולה בהחדרת הרעיונות, עד כי מרבית הפלסטינים רואים ברצח, מלחמה ואפילו בפיגועי התאבדות נגד יעדים ישראליים, כהגנה עצמית וכהגשמת רצון 'אללה.'

לאורך ההיסטוריה, נעשה שימוש נרחב בהאשמות כוזבות ובעלילות בכדי להסית לשנאה, אלימות ולרצח המונים. העלילות הקונספירטיביות הרבות כנגד מדינת ישראל, הישראלים והיהודים, הינם חלק בלתי נפרד ממדיניות טיפוח השנאה הנמשכת ברשות הפלסטינית. אנשי הרש"פ מאשימים את ישראל בהדבקת פלסטינים באיידס, בהפצת נגע הסמים, בתכנון וביצוע מזימת רצח ערפאת, ועוד. מטרת הרש"פ הייתה להחדיר את השנאה עד כדי כך שלחימה ואף רצח יהודים וישראלים יתויג כמעשה גבורה וכהגנה עצמית.
עלילה: ישראל רצחה את ערפאת
בנובמבר 2004, עם מותו של יאסר ערפאת [בבית חולים בפריז], החלה הרשות הפלסטינית בהפצת השקר כי ישראל הרעילה את ערפאת, ובכך רצחה אותו. ייתכן שהיה בכך ניסיון לקשור את מותו של ערפאת עם מסורת מוסלמית מסוימת, לפיה היהודים הרעילו את מחמד, נביא האסלאם:
 
"עאאישה [אשתו של מחמד] אמרה: 'הנביא היה אומר, כאשר היה חולה במחלה שממנה מת: 'הו, עאאישה, עודני חש בכאב מהסעודה שאכלתי בח'יבר [יישוב יהודי בערב], אני חש בקריעת העורק הראשי מהרעל הזה.'"
 [מתוך קובץ המסורות האסלאמיות הקאנוני, "צחיח אל-בוכארי" 59 / 713]

כנגד עלילה זו – אמר מזכ"ל החזית העממית לשחרור פלסטין - המפקדה הכללית, אחמד ג'יבריל, בשידור בטלוויזיית "אל-מנאר" בלבנון, כי הנהגת הרשות הפלסטינית יודעת כי ערפאת נפטר ממחלת האיידס:
 
"[כשהנשיא הפלסטיני] מחמוד עבאס הגיע לדמשק, שאלתי אותו: 'מה היו ממצאי הדו"ח [הרפואי] של אחינו ערפאת?' אחד [מאנשיו] אמר: 'בכנות, הצרפתים מסרו לנו את הדו"ח הרפואי, והגורם למותו של ערפאת היה מחלת האיידס'."
[טלוויזית "אל-מנאר" (לבנון - חזבאללה), 05/07/2007]
מידע זה לא הובא מעולם לידיעת הציבור.

בכדי להעניק אמינות לעלילה זו, בדתה הרשות הפלסטינית קנוניה בינלאומית, לפיה ישראל יזמה את תכנית הרצח באישור ארה"ב, והרופאים הצרפתים שטיפלו בערפאת הסתירו את האמת שאחורי מותו, בכדי להציל את תהליך השלום.

להלן דוגמאות לדברי הדיבה של הרשות הפלסטינית בדבר חיסולו של ערפאת בידי ישראל:
שיר של ילדה חוזר על העלילה של הרש"פ כי ישראל הרעילה את ערפאת
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 17/03/2017

ילדה:
"לרגל [יום] מותו של ערפאת, כתבתי שיר, ואני רוצה להקריא אותו:
היכן אתה, יאסר ערפאת? הכובש הבוגדני
הרג אותך כדי להרוס ולהשתלט על הארץ
הם הרעילו אותך וחשבו שהם הרגו אותך
הם לא ידעו שהעם [שלנו] כולו אוהב אותך
והולך בדרכך כדי שנשחרר את פלסטין
אנו תמיד עומדים איתן
עד שתשתחרר כל פלסטין
לירושלים צועדים מליוני שהידים."
המנחה בתוכנית "בית הבתים": "בראבו."
לחץ לצפייה בסרטון
לחץ לצפייה בדיוח

כאשר יאסר ערפאת מת בנובמבר 2004, הרש"פ הפיצה את העלילה כי ישראל הרעילה ורצחה אותו. נסיבות מותו של ערפאת נשארו בלתי ברורות, אך מחקרים רפואיים הפריכו את הטענה כי הוא הורעל. למרות זאת הרש"פ ממשיכה להאשים את ישראל במותו של ערפאת מבלי להביא הוכחות או גיבוי לטענה זו.

בכיר ברשות: נשיא ארה"ב נתן אישור להרוג את ערפאת
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 10/11/2013
סגן מזכיר הוועד המרכזי של פת"ח ג'יבריל רג'וב:
     "ברור שישראל לא הייתה לבדה [ברצח ערפאת], יש גם את אמריקה. השוטה הזה שקוראים לו [ג'ורג'] בוש הסיר את ההגנה מערפאת ונתן ל[רה"מ אריאל] שרון אור ירוק לחסל את יאסר ערפאת."

כתב בעיתון הרש"פ: ישראל הרעילה את ערפאת
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 20/01/2013
מתוך מאמר מאת עאדל עבד אל-רחמן, כתב בעל טור העיתון הרש"פ:
     "הקושי שנובע ממדיניות הכוחות הישראליים השונים, ובמיוחד כוחות הימין, מצביע על כך שמדינת הטיהור האתני מידרדרת לעבר פשיזם וגרימת מלחמות באזור, ומבססת את טבעה הקולוניאליסטי, שהוא אינו יותר ממסע צלב חדש נגד האזור, אשר גורם לה (לישראל) לאבד את היכולת לדו-קיום ולהתמזגות עם מדינות האזור ועמיו. לכן, הדבר מצריך את העמים הערביים... לבחון מחדש באופן מעמיק את יוזמת השלום הערבית, שישראל הרגה עם ההכרזה עליה בשנת 2002 בפסגת ביירות, כאשר היא [ישראל] פלשה לערי ולכפרי הגדה [המערבית], הטילה מצור על המנהיג יאסר ערפאת ואחר התנקשה בחייו באמצעות רעל...

ילדים פלסטינים: היהודים הרגו את ערפאת
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 11/11/2012
שידור חוזר בטלוויזיה הפלסטינית של העלילה השקרית ביום השנה למותו של ערפאת

מנחה הטקס: "ליאסר ערפאת הברכות, והנה כמה מסרים מילדי פלסטין:" [קטע זה מהטקס ששודר ב-2009, נחתך ולא שודר בטלוויזיה הפלסטינית ב-2010 – 2012 – העורך.]
ילד: "הייתי מאד מאד עצוב כשערפאת מת כשהיד כי הוא היה אדם טוב והיה לוחם. עשה דברים בדרך המאבק, השתתף במאבק, ולא עשה שלום וכדומה. הוא רצה להילחם."
ילד 2: "ערפאת היה נשיא מאד מאד חשוב, הוא עמד מול כל האויבים ולא פחד מאף אחד. כל היהודים והישראלים והאנשים שנגדנו פחדו ממנו. כשהוא מת, הוא מת מהרעלה."
ילדה: "אני אומרת כי הוא מת מהרעלה על ידי היהודים. ככה אני אומרת."
ילד 2: "ערפאת נהג לומר: 'הם רוצים שאהיה הרוג, הם רוצים שאהיה אסיר, אבל אני אומר להם: שהיד! שהיד! שהיד!'"
ילדה 2: "הוא היה הנשיא הקודם שלנו. הוא היה במצור ברמאללה וכשהוא היה במצור אנחנו היינו עצובים מאד. היהודים הרעילו אותו ואני שונאת אותם מאד. אללה ישיב להם כגמולם."
ילד 4: "הוא מת מהרעלה על ידי היהודים. טוב, אני לא יודע ממה הוא מת, אבל אני יודע שזה מהיהודים."
ילד 5: "הם החריבו את כל ביתו, והוא נותר בחדר אחד, ובסוף היהודים הרעילו אותו והאשימו מישהו אחר."
לחץ לצפייה בסרטון
לחץ כאן לדיווח
שודר לראשונה ב- 10/11/2009,ושוב ב- 10/11/2010, 11/11/2011, ו-11/11/2012.

עיתון הרש"פ: ישראל וארה"ב היו שוטפים בחיסול ערפאת
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 05/07/2012
מתוך מאמרו של עאדל עבד אל-רחמן, כתב בעיתון הרש"פ:
     "וודאי שהנהגה הפלסטינית... וכל מרכיבי העם יתמוך בחשיפת האמת על ההתנקשות הנפשעת בחייו של המנהיג הסמל ערפאת, שאותה ביצעו מדינת האפרטהייד הישראלית וסוכניה. וודאי שההנהגה תיתן כל מה שדרוש כדי לחשוף את האמת בפני העם, הערבים והעולם כולו, על מנת להטיל על מדינת הטרור המאורגן הישראלית ועל ארה"ב את האחריות להרעלת המנהיג הנצחי אבו עמאר. זאת משום שבוש הבן ושרון היו שותפים לפעולת ההתנקשות והחיסול הפיזי של הנשיא לשעבר."



כתב בעיתון הרש"פ: אין ספק שישראל רצחה את ערפאת
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 05/07/2012
מתוך מאמרו של עדלי סאדק:
     "איש לא הטיל ספק בעובדה שהמנהיג הלאומי, השהיד יאסר ערפאת, מת מהרעלה. ישנן עשרות אינדיקציות - שאותן גילו הצהרות, מגעים ועמדות – אשר הביאו לידיעתנו מוקדם שהכובשים החליטו להתנקש בחייו."

כתב יומי לעיתון הרש"פ: ישראל הרעילה את ערפאת
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 05/07/2012
מתוך מאמרו של ואאל אל-ברגותי:
     "בעניין מותו של יאסר ערפאת כשהיד, חשוב לגלות את החומר שבו השתמשו כדי להרעילו, אך חשוב יותר לגלות מי הכניס את החומר למוקטעה והעבירו לחפציו של המנהיג המנוח – אם כי לא יהיה שום קושי לגלות מי הגורם שסיפק את החומר הזה, במיוחד משום שראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר, הזדרז אתמול להכחיש כי ישראל אחראית לפעולות ההתנקשות, כאשר אמר לרדיו של הצבא הישראלי [גלי צה"ל] כי 'הביטחון' הישראלי לא נגע במזונו של אבו עמאר. על כך חלה האמירה 'על ראש הגנב בוער הכובע.'"

עיתון הרש"פ: מדינת האפרטהייד הישראלית ונשיא ארה"ב בוש רצחו את ערפאת
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 05/07/2012
     "וודאי שהנהגה הפלסטינית... וכל מרכיבי העם יתמוך בחשיפת האמת על ההתנקשות הנפשעת בחייו של המנהיג הסמל ערפאת, שאותה ביצעו מדינת האפרטהייד הישראלית וסוכניה.
וודאי שההנהגה תיתן כל מה שדרוש כדי לחשוף את האמת בפני העם, הערבים והעולם כולו, על מנת להטיל על מדינת הטרור המאורגן הישראלית ועל ארה"ב את האחריות להרעלת המנהיג הנצחי אבו עמאר. זאת משום שבוש הבן ושרון היו שותפים לפעולת ההתנקשות והחיסול הפיזי של הנשיא לשעבר."


עיתון הרש"פ ממשיך את עלילת ערפאת: אריאל שרון הרג את ערפאת
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 05/06/2012
כתב לעיתון הרש"פ, עאדל עבד אל-רחמן:
     "צריך להודות בצורה אחראית - וההנהגה הפלסטינית צריכה להודות ראשונה - שהסכמי אוסלו, למרות ניצוצות חיוביים פה ושם, לא היו הסכמים שמשקפים את השאיפה הפלסטינית... הם היו בבחינת שדה מוקשים גדול שההנהגה הכניסה אליו את עצמה ואת העם. ההוכחה לכך היא שמאז ההכרזה עליהם בשנת 1993 וחתימתם ב-13 בספטמבר 1993 בבית הלבן, העם הפלסטיני לא התקדם צעד קדימה. להיפך, בשנת 2002 שרון ביצע פשע מלחמה מובהק כאשר כבש מחדש את הגדה, והרג יחד עם אחרים את מנהיג העם הפלסטיני [יאסר ערפאת]."

ראש המועצה הלאומית הפלסטינית: ישראל הרגה את ערפאת
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 25/09/2011
ראש המועצה הלאומית הפלסטינית, סלים אל-זענון, על נאומו של עבאס באו"ם. בתחילה הוא אמר כי הנאום הביא את הסוגייה הפלסטינית לליבו של כל אדם חופשי, ואז החל לעשות דמוניזציה לישראל:
     "ישראל הרגה, ועדיין הורגת, את כל מי שמאמין בשלום. היא הרגה את רבין, ואחר כך הרגה את השהיד יאסר ערפאת, לאחר מצור שנמשך שנים. ואנו אומרים לנשיא: כולנו שהידים בפוטנציה, ונמשיך בדרך שסימנת בנאומך."

"היהודים רצחו את ערפאת" - שיח השנאה של ילדים פלסטינים משודר שנית בטלוויזית הרש"פ
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 10/11/2010
בשידורי הזיכרון הרשמיים ביום השנה למותו של ערפאת, מציגה הטלוויזיה הפלסטינית ראיונות עם ילדים המדקלמים את העלילה כי היהודים רצחו את ערפאת: 
     מנחה הטקס: "הברכה ליאסר ערפאת! והנה כמה מסרים מילדי פלסטין:" [קטע זה מהטקס ב-2009, לא שודר ב-2010 - העורך]
ילד: "הייתי מאוד מאוד עצוב כשערפאת מת כשהיד כי הוא היה אדם טוב והיה לוחם. עשה דברים במאבק, השתתף במאבק ולא עשה שלום. הוא רצה להילחם."
ילד 2: "ערפאת היה נשיא מאוד מאוד חשוב, הוא עמד מול כל האויבים ולא פחד מאף אחד. וכל אחד שהתקרב הוא הצליח לעצור אותו. כל היהודים והישראלים והאנשים שנגדנו פחדו ממנו. כשהוא מת, הוא מת מהרעלה וזה היה כואב לאנשים כי הם התגאו בו."
ילדה: "אני אומרת כי הוא מת מהרעלה על ידי היהודים. ככה אני אומרת".
ילד 3: "אבו עמאר [ערפאת] אמר: 'הם רוצים אותי הרוג, הם רוצים אותי אסיר, אך אני אומר: שהיד! שהיד! שהיד!'"
ילדה 2: "הוא היה הנשיא הקודם שלנו. הוא היה נצור ברמאללה וכשהוא היה נצור זה הציק לנו מאד. היהודים הרעילו אותו ואני שונאת אותם מאד. אללה ישיב להם כגמולם".
ילד 4: "הוא מת מהרעלה על ידי היהודים. טוב, אני לא יודע ממה הוא מת, אבל אני יודע שזה מהיהודים."
ילד 5: "הרסו לו את כל הבית והוא ישב בחדר אחד (במוקאטעה) ובסוף היהודים הרעילו אותו והאשימו מישהו אחר". הקש כאן לצפייה בסרטון

פסטיבל התרבות של הפורום הפלסטיני, בנוכחות שרת התרבות: "היהודים הרגו את ישו ואת ערפאת"
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 04/06/2010
     "ילדה אחת [פונה כביכול לערפאת וקוראת:] 'אבא, אבא הח'תיאר! ["הזקן" - כינויו של ערפאת]. למה זה קרה כך? למה זה קרה כך? המוות בחר בך, ולא השלמת את כברת הדרך?'
ילדה שנייה [משיבה לה:] 'אל תשאלי למה זה קרה כך. אל תשאלו למה זה קרה כך. אתמול הם צלבו את ישו והיום הם הרעילו את האב הזקן [ערפאת].'" הקש כאן לצפייה בסרטון

בכיר פת"ח: ישראל הרעילה את ערפאת
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 15/11/2009
סולטאן אבו אל-עינין, חבר הועד המרכזי של פת"ח:
     "הם [הישראלים] הרגו את השאהיד יאסר ערפאת באמצעות רעל, באמתלה של מלחמה בטרור."
[הערה: סולטאן אבו אל-עינין נשא הדברים בטקס יום השנה הרשמי למות ערפאת של הוועד המרכזי של פת"ח. הטקס נערך בבירות, ושודר בשידור חי בטלוויזיה הפלסטינית.] הקש כאן לצפייה בסרטון

ישראל הרגה את ערפאת באמצעות רעל ומצור
מקור: אל-איאם, 12/09/2009
     "והנשיא יאסר ערפאת הסתשהד [הפך ל"שאהיד"] בגלל הרעל והמצור."

מוחמד דחלאן: ישראל הרגה את ערפאת כדי לפגוע בפת"ח
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 22/07/2009
מחמד דחלאן, חבר המועצה המחוקקת והמועצה המהפכנית של פת"ח:
     "אני חושב שאנחנו בסיום תהליך של פגיעה בתנועה [פת"ח]. ישראל החלה אותו בהרס תנועת פת"ח והרס הרש"פ ומוסדותיה ורצח הנשיא יאסר ערפאת." הקש כאן לצפייה בסרטון

סוהא ערפאת תומכת בטענה כי ישראל הרגה את ערפאת
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 20/07/2009
חדשות הטלוויזיה הפלסטינית:
     "סוהא ערפאת אמרה בראיון טלפוני לטלוויזיה הפלסטינית, כי המידע שמסר אל-קדומי משולל כל אמת וכמוהו כזיכויה של ישראל מהאחריות להתנקשות בחייו של השאהיד יאסר ערפאת."

הוועד הפועל של אש"ף: ישראל חיסלה את ערפאת
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 19/07/2009
יאסר עבד-רבה, מזכיר הוועד הפועל של אש"ף:
     "הועד הפועל [של אש"ף] סבור כי הצהרות שכאלה פוגעות בראש ובראשונה במנהיגנו, השאהיד הנכבד יאסר ערפאת, ובמותו כשאהיד בידי הכיבוש הישראלי."
[הערה: הצהרה זו היא הצהרה רשמית של אש"ף, כתגובה לדבריו של פארוק אל-קדומי, מזכיר הוועד המרכזי של פת"ח, שהאשים את יו"ר הרשות מחמוד עבאס בשיתוף פעולה עם ישראל בחיסול ערפאת.]

ארה"ב, ישראל ובכירים בפת"ח זממו להרוג את ערפאת
מקור: אתר האינטרנט של "אל ג'זירה", 16/07/2009
     "פארוק אל-קדומי, מזכיר הוועד הפועל של פת"ח, אמר במסיבת עיתונאים בירדן ביום ראשון שעבר [12.07.09] כי ערפאת, לפני מותו, הפקיד בידיו פרוטוקול של פגישה חשאית, בה נפגשו עבאס ודחלאן עם ראש הממשלה הישראלי לשעבר, אריאל שרון, וקצינים מהמודיעין האמריקני, במהלכה תוכננה ההתנקשות בחייו של ערפאת ואנשי הנהגה נוספים של פלגי ההתנגדות הפלסטיניים."

מנחה בטלוויזיה הפלסטינית: ישראל חיסלה את ערפאת
מקור: אל-איאם, 31/03/2009
נאצר אל-קידווה, ראש מועצת הנהלת מוסד יאסר ערפאת ושר החוץ הפלסטיני לשעבר:
     "[מועצת הנאמנים של מוסד יאסר ערפאת החליטה להקים וועדת חקירה חדשה שתבחן את עניין מותו של יאסר ערפאת.] באופן אישי, אני משוכנע בכך. דובר על כך יותר מפעם אחת. הזכרתי את אחריות ישראל [למות ערפאת] בכל אירוע, זאת בשל המצור שהוטל."
המראיין: "הרצח - פעולת הרצח - שבוצעה כנגד השאהיד [ערפאת]... כל הראיות מוכיחות כי [ישראל] הוציאה לפועל את פעולת החיסול."

ערפאת נפטר ממחלת האיידס
מקור: ערוץ אל-מנאר (חזבאללה), 05/07/2007
אחמד ג'יבריל, מזכיר החזית העממית:
     "[כשהנשיא הפלסטיני] מחמוד עבאס הגיע לדמשק, שאלתי אותו: 'מה היו ממצאי הדו"ח [הרפואי] של אחינו ערפאת?'
אחד [מאנשיו] אמר: 'בכנות, הצרפתים מסרו לנו את הדו"ח הרפואי, והגורם למותו של ערפאת היה מחלת האיידס.'" הקש כאן לצפייה בסרטון