עלילות
מאז הקמתה, נוקטת הרשות הפלסטינית במדיניות של החדרת שנאת יהודים ושנאת ישראל בקרב החברה הפלסטינית. תוך שימוש בכלי התקשורת, מערכת החינוך והמוסדות התרבותיים שבשליטתה, מקדמת הרשות הפלסטינית שנאה דתית, דברי שטנה, עלילות קונספירציה וכדומה. אלו נועדו להציג את הישראלים והיהודים כמי שמהווים איום על הפלסטינים, על הערבים ועל האנושות כולה.

מסע תעמולה זה נחל הצלחה כה גדולה בהחדרת הרעיונות, עד כי מרבית הפלסטינים רואים ברצח, מלחמה ואפילו בפיגועי התאבדות נגד יעדים ישראליים, כהגנה עצמית וכהגשמת רצון 'אללה.'

לאורך ההיסטוריה, נעשה שימוש נרחב בהאשמות כוזבות ובעלילות בכדי להסית לשנאה, אלימות ולרצח המונים. העלילות הקונספירטיביות הרבות כנגד מדינת ישראל, הישראלים והיהודים, הינם חלק בלתי נפרד ממדיניות טיפוח השנאה הנמשכת ברשות הפלסטינית. אנשי הרש"פ מאשימים את ישראל בהדבקת פלסטינים באיידס, בהפצת נגע הסמים, בתכנון וביצוע מזימת רצח ערפאת, ועוד. מטרת הרש"פ הייתה להחדיר את השנאה עד כדי כך שלחימה ואף רצח יהודים וישראלים יתויג כמעשה גבורה וכהגנה עצמית.
עלילה: ישראל מתעללת באסירים
הרשות הפלסטינית עורכת מסע תעמולה נמשך של האשמות כוזבות, לפיו ישראל עורכת ניסויים רפואיים אכזריים באסירים פלסטינים, "בדומה לנאצים." בתוך כך שקרים לפיהם האסירים משמשים "שפני נסיונות לתרופות ושיטות טיפול" [03/07/2008] ו-"מקבלים זריקות... הגורמות לשיער ראשם ופניהם לנשור לצמיתות... אחרים איבדו את שפיותם... רבים סובלים מאובדן פוריות." [04/07/2008]

עלילות אלה הן כלי חשוב במאמצי ההסתה וההשחרה נגד ישראל, העושות שימוש בסוגיה הרגישה של האסירים הפלסטינים.

להלן דוגמאות לעלילות שווא בנושא האסירים:
גורם רשמי ברש"פ: למחבלים שרצחו 12 ישראלים מגיע רחמים ברמאדן כי "החג בתוך הכלא הוא מר וקשה"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 13/07/2015

כותרת: "בבתי האסירים חסרה אווירת החג ושמחתה"
"לאחר 33 שנות מאסר, עיד אלפטר של שנה זו, 2015, יהיה חגם ה-65 של האסירים כריס יונס ובן דודו מאהר יונס מכפר עארה שבשטחי 1948, בעודם מאחורי קירות וסורגי בתי הסוהר של הכיבוש...
לפי דו"ח מטעם הרשות לענייני אסירים ומשוחררים, 5,840 אסירים יבלו את עיד אלפטר מאחורי הסורגים, הרחק ממשפחתם, ילדיהם, נשותיהם וחבריהם, ב-18 בתי ומרכזי מעצר של הכיבוש. ביניהם ישנן 22 אסירות, ש-11 מהן נשואות, בנוסף ל-250 ילדים קטינים ו-30 אסירים שנעצרו לפני הסכם אוסלו, ביניהם 16 אסירים שריצו למעלה מ-25 שנות מאסר. הדו"ח הוסיף כי 2,680 אסירים ואסירות נשואים שיושבים בבתי הסוהר של הכיבוש הישראלי יעדרו מחגיגות עיד אלפטר, ולא ישתתפו יחד עם משפחותיהם וילדיהם בשמחה החג. ראש הרשות לענייני אסירים ומשוחררים עיסא קראקע הבהיר כי החג בתוך הכלא הוא מר וקשה, שכן השב"ס אינו מכבד את האירועים הדתיים והחברתיים של האסירים, אוסר על תפילת החג הקבוצתית בכלא ומונע הכנסת דברי מתיקה ומאכלים מיוחדים לחגים. אף על פי כן, האסירים מנסים להתגבר על מצבם הקשה באמצעות טקסים פשוטים כמו תפילת החג, ביקורים בפנימיים בין החדרים, הענקת ברכות אחד לשני והכנת דברי מאפה מתוקים קלים ופשוטים, וכך שולחים מסר לשב"ס, לפיו יש להם זכות לחגוג את החג ויש להם תקווה שחגם הבא יהיה חירותם.
הוא הוסיף: 'ישנם בתים פלסטיניים רבים שהחג עובר עליהם בקושי רב, כמו בית זוג האסירים אבראהים אע'באריה ומנא קעדאן והאסירה ששוחרה לפני שבועיים בלבד, סמאהר זין אלדין, שהשאירה מאחוריה במאסר את בעלה נאדר זין אלדין ואת שלושת אחיה נזיה, אחמד ועבד אלרחמן ע'תמאן. זאת, בנוסף למשפחת אבו חמיד ממחנה הפליטים אלאמערי, הכוללת ארבעה אסירים אחים, ששלושה מהם מרצים מאסרי עולם.'"


כרים ומאהר יונס -
 מרצים מאסר עולם שנקצב ל-40 שנה. הם ערבים ישראליים שרצחו יחד בשנת 1980 את החייל אברהם ברומברג.


אבראהים אע'באריה -
ערבי יישראלי המרצה שלושה מאסרי עולם. השתתף ברצח של שלושה חיילים, גיא פרידמן, יעקב דובינסקי וויורי פרדה במאהל טירונים ליד קיבוץ גלעד בצפון ב-14 בפברואר 1992. מתקפת הטרור ידועה בשם ליל הקלשונים.


עבד אלרחמן


מאמר בעיתון פלסטיני: ישראל מתעללת באסירים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 15/06/2015
כותרת: "עיגון ההזנה בכפייה בחוק"
מתוך מאמר מאת עדלי צאדק:
"ממשלת הכיבוש הגזענית הקיצונית לא התחשבה לקביעת החוקים הבינלאומיים בכל הקשור ליחס לאסירים, והיא שהזנתם בכפייה או האכלתם בכוח מהווה סוג של עינוי, פגיעה בפרטיות הגוף ומעשה משפיל ומביש כלפי אדם. והנה גלעד ארדן, שר הכיבוש לביטחון [פנים], מבקש מהממשלה אור ירוק להגיש הצעת החלטה לכנסת, שמאפשרת להתמודד עם מחאת האסירים הפלסטינים השובתים רעב באמצעות הזנתם בכפיה. ארדן מסתמך על תמיכתה של שרת המשפטים הקיצונית, איילת שקד... אביה של איילת שקד הוא יהודי עיראקי שנולד באיראן. היא שובבה יפת מראה ומכוערת מבפנים, והיא [בעלת עמדה] קיצונית נגד הצדק בכל נושא. די בכך שהיא בחרה לשרת בחיל התותחנים ברמת הגולן, וזהו חיל שמפגיז ללא אבחנה... אדם שגוזל את אחד מבתינו באשקלון, גלעד ארדן, ואיתו העיראקית היהודייה שנולדה באיראן... מאמצים חוק הקובע כי ניתן להרדים את האסיר במטרה לנטרל את תכונותיו האנושיות ואת רצונו [החופשי] בכל הקשור לגופו הפרטי, וזאת כדי להחדיר לו דרך צינור בפה תמיסה לתוך הקיבה, שתסייע בשבירת השביתה!..."

ח"כ באסל גטאס: "האסירים [הביטחוניים] הפלסטינים הם לב הסוגייה... זוהי חובה לאומית... לפעול למען חירותם"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 05/06/2015
"חבר הכנסת הערבי בכנסת הישראלית, באסל גטאס, השיק... את יוזמת 'כתוב לאסירים' שמטרתה להעמיק את הקשר עם אסירי החרות ולסייע לשבירת הבידוד המוטל עליהם. גטאס אמר בהודעה: '...האסירים הפלסטינים הם הלב הפועם של הסוגיה. הם הקריבו את חירותם למען חירותו של עמנו, ועל כן אנו סבורים כי זוהי חובה לאומית העומדת הנמצאת בסולם העדיפויות של מאבקנו לעקוב אחר סוגייתם, להיות עמם בקשר, לספק את צרכיהם ולפעול למען חירותם.' לפי ההודעה, חבר הכנסת פתח עמוד מיוחד בפייסבוק תחת הכותרת 'כתוב לאסירים', שיהווה מעין דואר להתקשרות עם האסירים, ושבתוכו ירכז גטאס את ביקוריו... אצל האסירים הפלסטינים על מנת לעדכן את הציבור על מצבם ולהעביר את קולם..."

לקריאת הידיעה המלאה לחץ "לכתבה המלאה" 

"הכיבוש" מבצע נגד האסירים "מעשים מסוכנים כגון הזרקת תרופות לחולים מביניהם, שיש להן השפעות מסוכנות על מצבם הבריאותי ואולי על חייהם"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 12/04/2015

כותרת: "'המוות הדחוי' – מדיניות ישראלית שיטתית נגד האסירים והאסירים המשוחררים"
"למדיניות שנוקטת ישראל באמצעות שירות בתי הסוהר שלה, שבהם יושבים אלפי אסירים, יכול להתאים רק מונח אחד: 'מוות דחוי'.
האסיר החולה, במידה ואינו מת בין כותלי תאו, עשוי למות זמן קצר לאחר יציאתו מהכלא.
בנוסף להזנחה רפואית – בין אם באמצעות הזנחת האסירים ללא טיפול מתאים ובין אם באמצעות עיכוב ההליכים להעברת האסיר החולה לטיפול – שלטונות הכיבוש מבצעים ניסויים רפואיים על האסירים, באמצעות מתן תרופות ואולי רעלים. בכיר בתנועת הג'האד האסלאמי, ח'אלד אלבטש, אמר ל"אל-חיאת אל-ג'דידה" כי הכיבוש נושא באחריות המלאה לחיי האסירים, מאחר שהוא מבצע נגדם מעשים מסוכנים כגון הזרקת תרופות לחולים מביניהם, שיש להן השפעות מסוכנות על מצבם הבריאותי ואולי על חייהם. הוא הדגיש כי יש להמריץ את הפעילות בכל המישורים על מנת להתמודד עם מדיניות ההרג."
 


גורם פלסטיני רשמי טוען שהאסירים הבטחוניים "הם קורבנות של פשעים חמורים שמתבצעים נגד האסירים בבתי הכלא, ושחושפים אותם למחלות קטלניות וכרוניות כתוצאה מניסויים רפואיים סודיים"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 31/03/2015

כותרת: "קראקע ואסירים משוחררים מבקרים את האסיר המשוחרר נעים שואמרה"
"יו"ר הרשות לענייני אסירים, עיסא קראקע, ומשלחת של אסירים משוחררים ביקרו את האסיר [המשוחרר] החולה, נעים שואמרה בעיירה דורא שב[מחוז] חברון. שואמרה סובל ממחלת ניוון שרירים, שבה הוא חלה בכלא, ומצבו הבריאותי הידרדר לאחרונה עד כדי כך שהוא אינו מסוגל לדבר ולזוז.
יחד עם קראקע השתתפו בביקור האסירים המשוחררים: רזק צלאח, חבר המועצה המחוקקת, אבו עלי יטא, ח'אלד אלאזרק, עדנאן אלאפנדי, עיסא עבד רבה, ח'אלד עסאכרה ומחמד דרויש. קראקע אמר כי שואמרה ואסירים חולים אחרים הם קורבנות של פשעים חמורים שמתבצעים נגד האסירים בבתי הכלא, ושחושפים אותם למחלות קטלניות וכרוניות כתוצאה מניסויים רפואיים סודיים שמתבצעים על גופם ומהזנחה מכוונת נגדם..."

הערה: חלק מהטרוריסטים המוזכרים בכתבה שוחררו בשנת 2013 כחלק מעסקה בה שחררה ישראל 104 אסירים, כתנאי מוקדם של הרש"פ לחידוש המו"מ עם ישראל.

נעים שואמרה-  נעצר ב-14/3/1995. הניח מטען חבלה במושב שקף, שגרם למותו של יוסי חיון, חבלן משטרה שטיפל במטען (יוני 1993). שוחרר בדצמבר 2013 כחלק מהקבוצה השלישית של אסירים שנעצרו לפני אוסלו, כמחווה לרש"פ לקראת חידוש המו"מ - וזאת למרות שנעצר אחרי הסכם אוסלו. ייתכן שהוא נכלל בשחרור בגלל מצבו הבריאותי (סובל מניוון שרירים).


רזק צלאח- הרג את חייל גיא פרידמן ופצע שניים נוספים באמצעות מטען חבלה בבית לחם בשנת 1990. נעצר ביוני 1993. שוחרר באוקטובר 2013 במסגרת הקבוצה השנייה של אסירים שנעצרו לפני אוסלו.


ח'אלד אלאזרק- הניח ב-28/05/1990 מטען חבלה בשוק מחנה יהודה, שגרם למותו של שמעון כהן, בן 71, ולפציעתם של תשעה. שוחרר באוקטובר 2013 במסגרת הקבוצה השנייה של אסירים שנעצרו לפני אוסלו.


עדנאן אלאפנדי- ניסה לרצוח שני נערים בדקירות סכין בשנת 1992 ופצע אותם קל. שוחרר בדצמבר 2013 במסגרת הקבוצה השלישית של אסירים שנעצרו לפני אוסלו.


ח'אלד עסאכרה - איש פת"ח. בשנת 1991 רצח את התיירת הצרפתייה אנני ליי (אני ליי? אן ליי? אן לי?)בת ה-64 בבית לחם. שוחרר באוגוסט 2013 כחלק מהקבוצה הראשונה של אסירים שנעצרו לפני אוסלו, כמחווה לרש"פ לקראת חיד


רופאים בבתי הכלא הישראלים "משתמשים באסירים כבשפני ניסוי"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 13/04/2014
     "במהלך משמרת ההזדהות שארגנו אתמול מוסד 'מהג'ת אל-קודס' ופורום הרופאים (המסגרת הרפואית של תנועת הג'יהאד האסלאמי) במסגרת אירועי הסולידאריות עם האסירים... התייחס ד"ר ניהאד עאבד [רכז פורום הרופאים] לסבלם של האסירים, שנמצאים בין פטיש המחלה לבין סדן ההזנחה הרפואית...
הוא גילה כי רופאי הכלא, שהם למעשה מהמודיעין הישראלי, משתמשים באסירים כבשפני ניסוי לתרופות... במטרה להרוג [אותם] באיטיות."

שר ברש"פ: ישראל "ממשיכה להפר את זכויות האסירים"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 28/07/2013
      "שר האסירים, עיסא קראקע, דרש מהאיחוד האירופי להקפיא את ההסכמים המסחריים והכלכליים עם ישראל, משום שהיא (ישראל) ממשיכה להפר את זכויות האסירים בבתי הכלא ועוברת על דיני המשפט ההומניטרי הבינלאומי. ...
קראקע ציין כי הפרות רבות כלפי האסירים מנוגדות לאמנות הבינלאומיות, כמו העובדה שנמשכים מעצרים של ילדים, מעצרים מנהליים, מעצרים של צירים, הזנחה רפואית, מניעת ביקורים ולימודים וכיו"ב.
קראקע אמר את הדברים במהלך ביקור שערך לרגל חודש רמדאן אצל כמה משפחות של אסירים במחוז ג'נין. זאת (הביקורים) במסגרת תוכנית שגיבש המשרד [לענייני אסירים] לחודש רמדאן, תחת הכותרת 'לא נשכח אתכם'...
קראקע ופמלייתו ביקרו בכפר ביר אל-באשה את משפחת האסיר החולה מוחמד ר'וואדרה, שנידון לשלושה מאסרי עולם ועוד 30 שנה הוא סובל מבעיות בראייה... ונמצא בסכנה של אובדן הראייה, לאחר שקיבל זריקה בשוגג לפני חמש שנים."

הערה: מוחמד ר'וואדרה - נידון לשלושה מאסרי עולם על רצח שני ישראלים (יוני, 2003), ועבירות נוספות.

בכיר חמאס: ישראל נותנת לאסירים חולים תרופות המיועדות לכלבים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 10/01/2013
כותרת: "אל-רישק: מתן תרופות המיועדות ל'כלבים' לאסירים הינו פשע"
     "חבר הלשכה המדינית של תנועת ההתנגדות האסלאמית חמאס, עיזאת אל-רישק, גינה את אספקתם של מספר אסירים חולים בתרופות המיועדות לכלבים. אל-רישק הדגיש כי זהו פשע גזעני והתנהגות בלתי אנושית המבטאת את דרגת השפל ואיבוד כל העקרונות, הנורמות והמוסריות אליה הגיע הכיבוש."

שר ברש"פ: ישראל הורגת את האסירים החולים
מקור: הערוץ הישיר של הטלוויזיה הפלסטינית, 17/12/2012
השר לענייני אסירם ואסירים משוחררים עיסא קראקע: "ישראל היא מדינה שמעל לחוק, מדינה שהורגת, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, את האסירים החולים. ייתכן שמותם של אסירים משוחררים רבים לאחר שחרורם, והגילוי של מחלות ממאירות בגופם, משמעותם שרחבות בתי הכלא הפכו לבית קברות אמיתי, על ידי רופאים שאינם רופאים- רופאים בלבוש של תליינים [כך במקור!] אשר לא מבצעים את עבודתם המקצועית והמוסרית כפי שקבעו האמנות והחוקים הבינלאומיים."

פיאד: מותם של 200 אסירים בבתי הכלא הישראלים בשל הזנחה רפואית, עינויים, ורצח בכוונה תחילה
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 12/12/2012
כותרת: "בפני הוועידה הבינלאומית בבגדאד לסולידאריות עם גיבורי 'מצודות השבי'– פיאד: יש לנו 4600 אסירים, שמתוכם 200 מתו משהידים כתוצאה מהזנחה רפואית ועינויים"
     "ראש הממשלה, סלאם פיאד, הדגיש בנאומו בפני הוועידה הבינלאומית בבגדאד לסולידאריות עם האסירים בבתי הכלא של ישראל, כי קבלתה של פלסטין [כמדינה] באו"ם מחזקת את המעמד המשפטי של האסירים ומאפשרת לפלסטין להיות אחת המדינות החתומות על אמנת ג'נבה, הכוללת את [מילולית: ובראשה] זכותם של האסירים לחירות, ואת זכותו של עמנו להקים את מדינה עצמאית בעלת ריבונות מלאה בגבולות 1967, שבירתה ירושלים.
פיאד ציין לשבח את ההשתתפות הערבית והבינלאומית בדיוני הוועידה, ואמר בנאומו כי העמידה האיתנה האגדית שמפגינים אסירי החירות משקפת את כוח הרצון של עמנו, את עמידתו האיתנה ואת היאחזותו באדמתו...
הוא ציין כי מותם של 200 אסירים כשהידים בבתי הכלא ובמחנות המעצר בשל הזנחה רפואית, עינויים, רצח בכוונה תחילה, מכות נמרצות או שימוש באש חיה, מוכיח כי יש לפעול לחשיפת נסיבות מותם, ולאלץ את ישראל לשים קץ לפעולות הדיכוי הבלתי אנושיות שלה נגד האסירים."

שר הרש"פ: ישראל מבצעת ניסויים על אסירים שגורמים ל"מחלות ממאירות"
מקור: אל-קודס, 13/08/2012
     "שר האסירים [עיסא] קראקע... אמר... כי מספר אסירים משוחררים מתו כשהידים עקב מחלות ממאירות לאחר שחרורם, מה שמצביע על כך שהם נפלו קורבן לניסויים רפואיים שבוצעו על ידי רופאים של שרות בתי הסוהר [הישראלים]."

הטלוויזיה הפלסטינית מצדיעה למחבל שנשפט ל-17 מאסרי עולם על תכנון פיגועים
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 14/07/2012
     מנחת התוכנית: "על האסיר נור ג'אבר נגזרו 17 מאסרי עולם. אנחנו מצדיעים לאסיר נור ג'אבר, מהעיר חברון. ... מצבו קריטי. מצבו הבריאותי גרוע, בעקבות חקירה מזוויעה ביותר שהוא עבר. לפי מה שקראתי ושמעתי, חיילי הכיבוש הישראלים, או השב"כ הישראלי, שידכו סיכות על גופו באמצעות מהדק נייר, זרו מלח על פצעיו, ועל רגלו הפצועה. כעת הם מאיימים לקטוע את רגלו, אך הוא מסרב."
לחץ לצפייה בסרטון
הערה:
נור ג'אבר - מחבל מהג'יהאד האסלאמי אשר נשפט ל-17 מאסרי עולם על אחראיות לרצח 16 ישראלים בפיגועים בציר המתפללים בחברון ובישיבת עתניאל.

עיתון הרש"פ מפרסם התבטאויות מוועידה במרוקו המכנות את ישראל "שטן ערמומי"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 22/01/2011
     "הנאום הראשון בוועידה, שתימשך עד ה-23/01/2011, היה של יו"ר הוועדה המכינה של הוועידה, וראש האגודה המרוקאית לתמיכה במאבק הפלסטיני, בן ג'לון האנדלסי... בן ג'לון אמר כי 'פלסטין היא כלא גדול, וסבל האסירים צריך צריך להיות מבוא לשיפוט ישראל באשמת פשעי מלחמה המבוצעים נגד מי שנאבק למען שאנו כולנו נשלים את דרכו.' בן ג'לון הזכיר את ההפרות הישראליות, כשהוא תיאר את ישראל כמדינה שמעל החוק והחקיקה הבינלאומית, והיא שטן ערמומי שעובר על כל העקרונות האנושיים, וצריך לפעול ללא ללאות כדי לגרור את המדינה הזו לבתי המשפט הבינלאומיים כפושעת.
שר האסירים והמשוחררים, עיסא קראקע, אמר: 'הגענו מארץ העמידה האיתנה והריבאט, אל אנשי הרבאט [זהו משחק מלים על שם עיר הבירה של מרוקו: רבאט], ולכולנו תקווה ואמון בעם הערבי, ועמידתו התמידית עם עמנו.'
נציג הליגה הערבית מחמד אל-חלו ציין בדבריו כי ישראל לא הסתפקה בכיבוש, הרג, עינוי ומעצר, אלא היא מבצעת את סוגי הגזענות ועינוי האסירים הכי מכוערים שיש, ואפילו מחזיקים את הגופות שלהם לאחר חיסולם תוך הפרה ברורה של ההסכמים הבינלאומיים."

סגן שר פלסטיני: ישראל פעלה באיטיות באופן מכוון בפינוי האסירים הפלסטינים משריפת הכרמל
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 02/12/2010
ביום הראשון לשריפה בכרמל, לאחר שנספו כ-40 סוהרים ישראליים אשר נשלחו לכלא דמון לסייע בפינוי האסירים, סגן השר לענייני האסירים ברשות הפלסטינית, זיאד אבו עין, האשים את ישראל בחוסר איכפתיות לחיי האסירים הפלסטינים, בכך שהיא נהגה באיטיות בפינוי האסירים:
     מנחת הטלוויזיה הפלסטינית: "האם יש לכם מידע בנושא מהירות התגובה של הנהלת בתי הכלא הישראלי [לגבי השריפה] בהעברת האסירות מהכלא הישראלי, או שמשכו את הזמן ויצרו סחבת?"
השר אבו עין: "כן, הם יצרו סחבת ואסירינו היו נתונים למצב סכנה. ולולא היו אסירים ישראליים פליליים או יהודים בבית הכלא הזה במיוחד, זה היה איטי יותר... אם, חס וחלילה, השריפה הזאת הייתה בכלא הנגב או בכלא נפחא או בבאר שבע, היה שם סיכון גדול יותר מכך, אבל הנוכחות של מאות אסירים ישראלים בכלא זה [דמון] עודדה וזירזה את הסיום ואת פינוי האסירים. אבל הייתה שם איטיות רבה מאוד."

עלילה: ישראל מענה את האסירים הפלסטינים עם מגהצים לוהטים ומקדחות חשמליות
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 21/10/2010
מעברון חדש ששודר בטלוויזיה הפלסטינית בתכנית המוקדשת לאסירים הפלסטיניים בבתי הכלא בישראל, מורכב מאיורי-זוועה המתארים את "העינויים הישראלים" לכאורה שחווים האסירים בישראל. האיורים, המתיימרים לתאר כיצד מעונים האסירים הפלסטיניים בבתי הכלא בישראל, מציגים סוהרים ישראלים כביכול במצבים הבאים:

1. צורבים חזה של אסיר באמצעות מגהץ לוהט.
2. קודחים חור בידו של אסיר באמצעות מקדחה.
3. צורבים כתף של אסיר באמצעות מלחם.
4. מצליפים באסיר בשוט בעודו תלוי הפוך ברגליו.
5. דוחסים ראשו של אסיר בסד עינויים ימי-ביניימי.
6. קוטעים יד של אסיר.
7. תולים אסיר בזרועותיו כאשר שלשלאות תלויות מצווארו וחזהו.

התכנית "למענכם" משודרת פעמיים בשבוע, והיא מוקדשת לאסירים הבטחוניים הפלסטיניים הכלואים בבתי כלא בישראל. באמצעות התכנית, צופים אסירים בתמונות מבתיהם ובשיחות עם בני משפחותיהם, השולחים להם מסרים באמצעות הטלוויזיה.

[הערה: ישראל לא הואשמה מעולם במעשים מסוג זה כלפי האסירים - לא על ידי הצלב האדום הבינלאומי וארגוני זכויות אדם, ואף לא על ידי האסירים הפלסטיניים עצמם.]

אסיר פלסטיני ששוחרר מכלא "מגידו": "לא חסר לאסירים דבר" בכלא הישראלי
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 24/06/2010
דבריו של אסיר פלסטיני משוחרר שהתראיין לתכנית "למענכם" ביום שחרורו מן הכלא. מנחת התכנית בטלוויזיה הפלסטינית ניסתה להביא את האסיר לומר דברי ביקורת על התנאים בכלא, ושאלה אותו על כך שוב ושוב. אך האסיר שב ואמר כי "לא חסר להם שום דבר" בכלא הישראלי:
     מנחה הטלוויזיה הפלסטינית: "היית ב[כלא] מגידו. מה מצב החבר'ה, אתה שוחררת מהכלא רק היום?"
האסיר: "החבר'ה בכלא הם במצב טוב. לא חסר להם כלום. מצבם טוב."
המנחה: "לא חסר להם כלום?"
האסיר: "המצב שלהם בסדר גמור."
המנחה: "לא חסר להם כלום? אפילו לא החופש?"
האסיר: "לא. החופש, אינשאללה יהיה חופש."
המנחה: "כמה זמן היית בכלא?"
האסיר: "שנתיים."
המנחה: "ואתה אומר שלא חסר להם כלום?"
האסיר: "לא יודע." הקש כאן לצפייה בסרטון

עלילה: ישראל רוצה להרוג את האסירים הפלסטינים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 12/06/2010
      "מנהל מרכז האסירים למחקרים, ראפת חמדונה והחוקר לענייני האסירים, עבד אלנאצר פרואנה, הטילו על הנהלת שירות בתי הסוהר הישראלי את האחריות המלאה לנפילתו כשהיד של האסיר מוחמד עאבדין... הם הדגישו כי הנהלת בתי הכלא הישראלית, בתמיכה של כל מרכיבי המערכת הפוליטית בישראל, שואפת להוציא להורג את האסירים באופן עקיף או לגרום להם נזק פיסי ונפשי ישיר, באמצעות מערכת של צעדים וחוקים עושקים, הרעת תנאי הכליאה, המזון והיחס הגרוע, ובאמצעות אי קיומו של ליווי בריאותי והזנחה רפואית."

עלילה: ישראל מבצעת עינויים אכזריים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 07/06/2010
      "האסיר לשעבר, מנהל מחלקת הסטטיסטיקה במשרד האסירים והמשוחררים, עבד אלנאצר פרואנה, מסר כי האסירה דעא אלג'יוסי השלימה את שנתה השמינית ונכנסה לשנתה התשיעית ברציפות בבתי הכלא של הכיבוש... היא הייתה נתונה לעינויים אכזריים מסוגים שונים, ולאחר מכן נידונה לשלושה מעצרי עולם."

דמוניזציה של הרשות הפלסטינית: ישראל מבצעת ניסויים על אסירים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 02/05/2010
     כותרת: "לאחר ביקורו בסוכת האבלים של האסיר המשוחרר זידאת – קראקע דורש להקים ועדה בינ"ל כדי לחקור ביצוע ניסויים רפואיים באסירים"
"השר לענייני אסירים ו[אסירים] משוחררים, עיסא קראקע, הטיל על שלטונות הכיבוש את מלוא האחריות למותו כשהיד של האסיר המשוחרר פאיז זידאת [אבו עמאר]... הוא דרש להקים ועדה בינ"ל כדי לחקור את העובדה שישראל ממשיכה לבצע ניסויים רפואיים באסירים... בשל היותן פעולות שמטרתן הברורה היא עינויים ושקידה על מדיניות המוות האיטי, אשר מתישה את גופם של האסירים באמצעות הפיכתו לשדות ניסויים רפואיים...
יצוין כי בריאותו [של זידאת] הייתה טובה ומבנה גופו חזק בעת מעצרו, ומה שמכונה שירות בתי הסוהר של הכיבוש ניצל דלקת בשיניו והזריק לו חומר מסרטן, שגרם לו לחלות מאוחר יותר בסרטן."

דמוניזציה של הרשות הפלסטינית: ישראל מבצעת פשעים כמו שביצעו הנאצים, המאיימים על האנושות
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 20/04/2010
יחיא רבאח בטורו הקבוע בעיתון אל-חיאת אל-ג'דידה:
     "כל מה שהתלוננה עליו התנועה הציונית במהלך ההיסטוריה הארוכה שלה... נגד הנאציזם, נגד הפאשיזם ונגד האנטישמיות – ישראל מבצעת עכשיו בדיוק באותו אופן, בתשוקה עזה, ברמה גבוהה של התפרעות והידרדרות מוסרית, ובמידה רבה של זלזול בכל מטרותיו של החוק הבינ"ל והחוק ההומניטארי.
ישראל מדינה סוררת במלוא מובן המילה. היא סוררת הרבה יותר מכל אלו שהיא האשימה באשמה הזאת, היא גזענית הרבה יותר מכל אלו שהיא התלוננה על גזענותם, והיא – כפי שתיארו אותה קולות רבים במערב ובמזרח כאחד – הסכנה הגדולה ביותר שמאיימת על השלום העולמי, על היציבות העולמית ועל החיים האנושיים.
ישראל של ימינו, אשר סוגדת למעשיות וסוגדת לאלים של אויביה אשר עינו אותה, החל מגלות בבל וכלה בשואה, משכפלת את כל הדברים הללו נגד העם הפלסטיני בכל יום, שעה ודקה...
אז כיצד ניתן לטעון שישראל המדינה הסוררת, הפוחזת, שבזה לאחרים, לזכויותיהם ולאינטרסים שלהם, יכולה להיות שותפה לשלום כלשהו?...
על ישראל לטעום את טעם החרם, הסנקציות ואי שביעות הרצון מהחלטותיה ומהתנהגותה המבישה. ישראל היא כיום הדוגמא הנתעבת ביותר לטרור, לדאגה ולאיום על הביטחון שעליהם מדבר העולם."