העולם ללא ישראל
הרשות הפלסטינית אינה מנסה לחנך את העם הפלסטיני לשלום ולדו-קיום עם ישראל. להיפך, בכל הזדמנות ובכל מדיה אפשרית היא שוללת את זכות הקיום של ישראל, מציגה את הסכסוך כמאבק דתי למען האסלאם, מתארת את הקמת מדינת ישראל כאימפריאליזם ומנציחה בדבריה ובתמונות שהיא מציגה, מפה של המזרח התיכון בה ישראל אינה קיימת. משתמע כי השמדת ישראל, היא לא רק בלתי נמנעת אלא גם חובה פלסטינית.

התיאור הבא של הקמת מדינת ישראל לקוח מתוך ספר לימוד פלסטיני, והוא מייצג את התפיסה הבסיסית לגבי ישראל:

"מלחמת פלסטין [בשנת 1948] הסתיימה באסון שלא היה כמוהו בהיסטוריה. הכנופיות הציוניות גזלו את פלסטין וגרשו את תושביה מעריהם, כפריהם ואדמותיהם והקימו את מדינת ישראל..."
[השפה הערבית: עיון, ספרות וביקורת, כיתה י"ב, עמ’ 104]
 
מפה רשמית זו של "פלסטין" שודרה בטלוויזיה הפלסטינית בספטמבר 2011. המפה כוללת את שטחי הרש"פ ואת כל ישראל (למעט רמת הגולן), והיא עטופה בדגל הפלסטיני - המסמל ריבונות פלסטינית על כל האזור. בנוסף, עובר דרכה באלכסון מפתח גדול - המסמל בעלות על השטח. מפות דומות המציגות את ישראל כולה בתור "פלסטין" מופיעות בספרי לימוד פלסטיניים ומשודרות באופן קבוע בטלוויזיה הפלסטינית.
"פלסטין" - במקום ישראל
הרשות הפלסטינית מציגה תמונה – הן מילולית והן חזותית - של עולם שבו ישראל אינה קיימת. הטלוויזיה הפלסטינית מלמדת בתכניות לילדים כי כיום, פלסטין היא "מדינה" החולשת על שטח של 27 אלף קמ"ר - קרי, מרחב הכולל, בנוסף לשטחי הרשות, גם את כל שטחי מדינת ישראל (השטח הכולל של הגדה המערבית ורצועת עזה יחדיו הינו 6,220 קמ"ר).
יתרה מזאת, כל ערי ישראל הן "פלסטיניות": "הנמלים הפלסטיניים... הם חיפה, יפו, אשקלון, אילת, אשדוד ועזה" [הטלוויזיה הפלסטינית, 01/09/2008].

מפות מהוות אישור וחיזוק חזותי לתפיסה זו: ישראל לא קיימת על אף מפה [כמעט]; שטחה מסומן כשטח "פלסטין." מפות המציגות את ישראל כשעליה הדגל הפלסטיני מופיעות באופן שגרתי באירועים רשמיים של הרש"פ.

תכנית תעודה חינוכית זו, המציגה את ישראל כ"פלסטין," שודרה פעמים רבות בטלוויזיה הפלסטינית בין 2007 לאוקטובר 2010:

"החוף הפלסטיני נמתח מהים [התיכון]... אשקלון בדרום, ועד חיפה, בהרי הכרמל. חיפה היא נמל פלסטיני ידוע. [חיפה] זכתה למעמד גבוה בקרב הערבים והפלסטינים, בייחוד לפני שנפלה בידי 'הכיבוש' בשנת 1948. צפונה לה שוכנת עכו. מזרחית לה, שוכנת עיר בעלת חשיבות והיסטוריה, טבריה, לצד ימה ידועה, ימת טבריה [הכינרת]. יפו, עיר נמל עתיקה, היא כלת הים, והשער של פלסטין לעולם."




[הטלוויזיה הפלסטינית (פת"ח), 01/10/2010]

להלן דוגמאות נוספות להחלפת ישראל במדינת "פלסטין" על ידי הרשות: