מימון מערבי
מימון הטרור על ידי ארה"ב

רחוב ובית ספר על שם סדאם חוסיין בעיירה יעבד ממומנים בכספי סיוע אמריקאים (USAID)
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 04/01/2007
ב-14/07/2005 פורסמה בעיתון הפלסטיני "אל-איאם" ידיעה אודות העברת כספי סיוע אמריקאים [קרן USAID] לעיריית יעבד [שבמחוז ג'נין] בסך 400,000$, לשם סלילת הכביש הראשי ברשות המקומית:
     "הסיוע של הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינ"ל לעיירה נמשך ברציפות וכלל ביצוע פרויקט לסלילה ולשיפוץ הכניסה הראשית לעיירה ושל כמה רחובות פנימיים בה באורך של שלושה קילומטרים ובעלות של 402 אלף דולר."

ב-04/01/2007, זמן קצר לאחר הוצאתו להורג של מנהיג עיראק לשעבר, סדאם חוסיין, פורסמה בעיתון הראשי של הרשות הפלסטינית, "אל-חיאת אל-ג'דידה", ידיעה אודות עיריית יעבד, שקיבלה כספי סיוע אמריקאיים מטעם USAID לשם סלילה ושיפוץ כביש הגישה הראשי לעירייה שנתיים לפני כן, אשר חנכה בית ספר ורחוב על שם סדאם חוסיין:
     "אישי הציבור וגורמי הכוח ביעבד החליטו לקרוא את אחד מבתי הספר בעיירה ואת הרחוב החשוב ביותר בה על שם סדאם, להנצחת זכרו וכדי להדגיש את ערכי הערביות והג'יהאד, שאותם ייצג."

אצטדיון על שם השהיד צלאח ח'לף (אבו איאד) מוקם במימון כספי סיוע אמריקאים (USAID)
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 30/05/2004
     "טקס פתיחת האצטדיון ע"ש השהיד צלאח ח'לף... נישאו דברים מפי נציג יוניצ"פ בפלסטין, ג'ונתן הוטשון, בשם הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינ"ל, הגורם שמימן את הפרויקט... תת שר הצעירים והספורט הודה בדבריו לגורמים המממנים והתומכים והעלה על נס את הנהלת המרכז ע"ש השהיד צלאח ח'לפ ואת המועצה למיזמי פיתוח לצעירים על ביצועו של פרויקט זה ... שנחשב לאחד מהחשובים והגדולים שבמתקני הספורט במולדת... מגני הוקרה הוענקו ע"י משרד הצעירים והספורט למוסד להצלת הילד, לסוכנות האמריקנית לפיתוח בינ"ל ולמועצה למיזמי פיתוח לצעירים באזור ע"ש השהיד צלאח ח'לפ."

[הערה: צלאח ח'לף, הידוע בכינויו אבו איאד, הוא מבכירי פת"ח לשעבר וממקימי ארגון "ספטמבר השחור", שאחראי על טבח הספורטאים הישראלים במינכן, ועל רציחתם של שני דיפלומטים אמריקאים בסודאן.
בשנת 2004 פרסם "מבט לתקשורת פלסטינית" דו"ח המציין את הכשלים בחוקי הסיוע הבינלאומי האמריקאים, המאפשרים לרשות הפלסטינית לנצל את כספי הסיוע לצרכי טרור, האדרת מחבלים ופעילות אנטי-אמריקאית. PMW הציעה לערוך שישה תיקונים בסעיפי החוק; חמישה מתוכם אושרו שלושה שבועות לאחר פרסום הדו"ח בקונגרס האמריקאי. לצפייה בדו"ח המלא באנגלית
הקש כאן]

כספי סיוע אמריקאים (USAID) למועצה העירונית עזה שקראה לרחוב על שם שהיד
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 24/05/2004
להלן מאמר המתאר את השימוש בכספי הסיוע על ידי המועצה העירונית עזה לשם האדרת מחבלים. כמוכן, המאמר מזכיר העברת כספי סיוע אמריקאים [קרן USAID] בסך 380,000$ לאותה מועצה עירונית, עבור פרוייקטים מסוג אחר:
     "מועצת עיריית עזה החליטה בישיבה, שערכה לאחרונה, לקרוא את אחד הרחובות בעיר על שם השהיד השייח' הדגול, אחמד יאסין, כהנצחה וכהוקרה להקרבתו ולמאבקו. דובר העיריה אמר, כי מועצת העירייה קראה, מאז שהחלה בכהונתה לפני עשר שנים, יותר משלוש מאות רחובות בעיר על שם קבוצה גדולה של שהידים פלסטינים וערבים...
מועצת העירייה מסרה, כי הסוכנות האמריקנית לפיתוח החליטה להעניק לעירייה 380,000$ במסגרת תוכנית CASH TRANSFER, בשיתוף משרד האוצר והמשרד לשלטון מקומי, לכיסוי חלק מהוצאות תיקון ההרס ברשתות המים והביוב בשכונת אלזיתון."

[הערה: בשנת 2004 פרסם "מבט לתקשורת פלסטינית" דו"ח המציין את הכשלים בחוקי הסיוע הבינלאומי האמריקאים, המאפשרים לרשות הפלסטינית לנצל את כספי הסיוע לצרכי טרור, האדרת מחבלים ופעילות אנטי-אמריקאית. PMW הציעה לערוך שישה תיקונים בסעיפי החוק; חמישה מתוכם אושרו שלושה שבועות לאחר פרסום הדו"ח בקונגרס האמריקאי. לצפייה בדו"ח המלא באנגלית הקש כאן]

כספי סיוע אמריקאים ממנים שיפוץ בבית ספר הקרוי על שם המחבלת דלאל מוגרבי
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 30/07/2002
     "מודעה מטעם הרשות הלאומית הפלסטינית – משרד החינוך וההשכלה הגבוהה – מינהלת חברון: מכרז לבנייה בבית הספר התיכון לבנות [על שם] דלאל מוגרבי – עיירת אלשיוח' – מחוז חברון. במימון הסוכנות האמריקאית לשגשוג בינלאומי USAID באמצעות ארגון ANREA."