דמוניזציה של ישראל והיהודים
מאז הקמתה, נוקטת הרשות הפלסטינית במדיניות של החדרת שנאת יהודים ושנאת ישראל בקרב החברה הפלסטינית. תוך שימוש בכלי התקשורת, מערכת החינוך והמוסדות התרבותיים שבשליטתה, מקדמת הרשות הפלסטינית שנאה דתית, דברי שטנה, עלילות קונספירציה וכדומה. אלו נועדו להציג את הישראלים והיהודים כמי שמהווים איום על הפלסטינים, על הערבים ועל האנושות כולה.

מסע תעמולה זה נחל הצלחה כה גדולה בהחדרת הרעיונות, עד כי מרבית הפלסטינים רואים ברצח, מלחמה ואפילו בפיגועי התאבדות נגד יעדים ישראליים, כהגנה עצמית וכהגשמת רצון 'אללה.'
הרשות הפלסטינית מציגה את היהודים כבעלי תכונות מרושעות הטבועות בהם. נטען כי היהודים הם בוגדניים, מושחתים, רמאים ובלתי-אמינים מטבעם. "תכונות" אלה מוצגות כחלק מהמבנה הגנטי של היהודים, הבלתי ניתן לשינוי.


כהוכחה לדברים, מובאים סיפורי בדים "היסטוריים" לכאורה, המשמשים תימוכין לטענה כי היהודים גזעניים ורשעים מטבעם.
בתוך כך, נאמר כי היהודים מתכננים ומבצעים פשעים איומים, בהם רצח, שריפת הפלסטינים בתנורים, עריכת ניסויים באסירים פלסטינים "בדומה לנאצים", ועוד. אם פשעים אלה לא ייעצרו, הם יעמידו בסכנת מוות, לא רק את המוסלמים והערבים, אלא את כל האנושות.

הרשות הפלסטינית מטילה את האשמה על כל בעיות העולם ביהודים: מלחמות, קונפליקטים ומלחמות אזרחים התחילו לכאורה ביוזמה יהודית. רדיפת היהודים לאורך ההיסטוריה מוצגת כתגובה לגיטימית של אומות העולם לנזקים שנגרמו להם באשמת היהודים שחיו בקרבם. הקמת מדינת ישראל, לפיכך, היא מזימה אירופאית, שמטרתה להיפטר מהיהודים ולגאול את אירופה מהנוכחות היהודית בארצותיה.

להלן דוגמאות לדברי השטנה שמפיצה הרשות הפלסטינית:
מקרה מבחן: הצגת היהודים כקופים וחזירים