אלימות וטרור
לאחר שעשתה דמוניזציה לישראל וליהודים, כולל ציטוט מקורות אסלאמיים השופטים את היהודים לשלילה, וטוותה מסכת שקרים ועלילות המציגים את היהודים כאיום מיידי לקיום הפלסטיני, הרשות הפלסטינית מחרחרת אלימות נגד יהודים ונגד ישראלים, ומציגה אותה כפעולה לגיטימית ואף הרואית של הגנה עצמית.

עידוד הטרור ברשות הפלסטינית לובש צורות רבות. מבחינה לאומית, הרש"פ מעודדת באופן אקטיבי אלימות כאמצעי קביל והרואי להשגת מטרות פוליטיות; ומבחינה דתית, הלחימה ביהודים והריגתם נתפסת באופן קבוע על ידי בכירי ההנהגה הדתית ברשות כרצונו של אללה. ברמה החברתית, ההנהגה והחברה הפלסטינית מוקירה אפילו את השפלים שברוצחים, המגלמים בעיניהם גיבורים ומודלים לחיקוי: בתי ספר, מחנות קיץ, אירועים רשמיים ואתרים רבים נושאים את שמה של דלאל מוגרבי, שהנהיגה את חטיפת האוטובוס בשנת 1978 במהלכה נרצחו 37 ישראלים, ומאדירים את מתקפת הטרור שביצעה.

לחץ כאן לצפייה בדו"ח המיוחד של "מבט לתקשורת פלסטינית" : "ממחבלים לדמויות לחיקוי."

ההצלחה של עידוד האלימות ברשות הפלסטינית ניכרת: רוב הפלסטינים תומכים בפיגועי התאבדות נגד אזרחים יהודים וישראלים. סקר שנערך לאחר פיגוע הירי בישיבת מרכז הרב ב-2008, במהלכו נרצחו 8 תלמידים, הראה כי 84% מהפלסטינים תמכו בפעולה [ניו יורק טיימס, 19 במרץ 2008, מצטט את המרכז הפלסטיני למדיניות למחקרי סקרים].

תמונה אלימה זו, של סכין המפלחת מגן דוד, הופיעה מאות פעמים בסרטון בטלוויזיה הפלסטינית לילדים, בין השנים 2001 - 2008.
Case Study: Abu Jihad - honored arch-terrorist